❄ Snøfall ❄

Fra jeg var barn har fulgt NRK’s julekalender, noen ganger med stor iver og andre ganger fortvilelse, for at jeg har syntes at det har vært så kjedelig. Nå er vel kanskje ikke julekalenderen laget for voksne, så det at jeg i voksen alder syntes at det er kjedelig er kanskje ikke så rart…..

Årets julekalender Snøfall var noe av det beste jeg noen gang har sett, både som barn og som voksen. Fra første stund syntes jeg det var spennende, og jeg bare måtte se alle episodene. Var det en dag jeg ikke var hjemme så var det rett inn på T-We boksen for å se den. Etter det jeg har lest så har Snøfall vært den mest populære julekalenderen noen sinne, og det er ikke vanskelig å skjønne det.

Bak i hodet viste man jo at det kom til å gå bra til slutt, men helt sikker følte meg seg selvsagt ikke! Vinter som ville være julenisse, og kom med så mange nye håpløse regler som ingen likte. Han som ikke var den rettmessige lærlingen…!!

Den ligger fortsatt tilgjengelig på T-We boksen, og jeg har tenkt til å sette meg ned en dag nå i romjulen å se hele serien i et. 

Jeg nevte for bestis Anne hvor spennende jeg syntes serien var, og hun sa at hun også syntes det. Som meg har hun sittet klistret til tv’n å sett hver eneste episode, men om hun reagert som meg i siste episoden vet jeg ikke. For hele tiden har jeg vært så irritert på Vinter og alt han har funnet på, men på julaften da han var lei seg å begynte å gråte….. Ja da gråt jeg også, og så mye så Ronja hoppet ned fra klatretrommelen og kom bort for å trøste meg ❤

Hva med deg, blir du engasjert av film eller serier som for det meste er ment for barn?

#nrk #julekalender #barn #engasjerende #tvserie #spennende #interessant #nrkjulekalender #ronja #trøst #glede #blogg #desember #jul

9 kommentarer
    1. Ikke sett eller hørt om den julefortellingen :)) Sikkert fin og det var et koselig bilde… Vi har fulgt med på Nissene over skog og hei vi selv om vi har sett den før..morsom.. Så fint du hadde Ronja til å trøste deg litt da <3

    2. annebe: Nissene over skog og hei har ikke jeg noe sans for, men jeg vet at mange liker den. Hehehe, ja Ronja og Vinja pleier å trøste mamsen sin hvis de skjønner hun er lei seg :o))

    3. Ja jeg blir veldig fort rørt over tv programmer..og gråter titt og ofte..ikke ofte jeg ser barneprogrammer..så det vet jeg ikke..ihih..Det er godt de lager noe for voksne og barn..for vi må jo ofte sitte sammen med barna..og da er det godt det kan fenge alle.. 🙂

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Snøfall passe for “barn” i alle aldre, og de fleste som ser på tror jeg.Skal bli interessant å se hva de gjør for å toppe den, om de kan :o))

    5. NRK er tøffe og satser på en ny julekalender som sitter. Var så vidt inne og så på en episode. Snøfall treffer alle så det er ikke rart den ble poppulær.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg