Sløv, men kreativ fredag

Det går litt i rykk og napp med søvnen her i gården om dagen… En natt sover jeg omtrent ingenting, men andre kan jeg sovne med en gang hode treffer puten, og ikke våkne før morningen kommer. Natt til i går hadde jeg en mer eller mindre søvnløs natt, og siden jeg måtte opp tidlig følte jeg meg som et slakt da alarmen gikk av. Jeg hadde noen ærend ute på formiddagen, men jeg gikk rundt som en zombie føltes det som.

Da jeg kom hjem og middagen var spist var jeg så trøtt, at jeg sovnet før jeg rakk å gå ut på kjøkkenet med tallerkenen min, zzzzzz!!!

Heldigvis har jeg sovet som en drøm i natt, og jeg følte meg ganske uvilt da morningen kom. Allikevel tenkte at det var greit å ta det litt med ro i dag, for i morgen er det Nyttårsaften å da må man være litt oppesen vettu!

Det var noen dager siden jeg hadde sittet med fargelegging, så jeg dro fram fargeboken og fargene mine å satte meg ved skrivebordet. Der ble jeg sittende noen timer å var veldig kreativ kjente jeg. Ronja kom etter en stund å ville være med, og la seg tvers over hele fargeboken å breia seg. Hun pleier å gjøre sånn når hun vil ha oppmerksomhet 😺

På denne tegningen har jeg brukt alt jeg har av fargeblyanter, tusjer og glitterpenner for å få fram morsomme effekter. Det er ikke så lett å få fram alt sånt når man tar bilde av tegninger, men litt kan man da se :o))

På denne tegningen har jeg brukt for det meste tusj, og litt glitterpenner… Når jeg ser på nettet på andre som har gjort de samme tegningene som jeg har gjort, så ser jeg at de lager fine bakgrunner å fyller ut tegningen så fint. Jeg har prøvd det, men jeg får det dessverre ikke til. Derfor ender jeg som oftes opp med å bare fargelegge det som er ferdig tegnet, og dropper frihåndstegning!

NÃ¥ har jeg tent lys i alle lyktene mine, og det har litt en ordentlig koselig stemning i stua :o))

#søvnløs #søvnproblemer ##sove #sliten #zoombie #kreativ #fargelegging #fargeleggingforvoksne #johannasjul #fargeblyanter #tusj #glitterpenner #ronja #katt #blogg

7 kommentarer
    1. SÃ¥ fint det ble 🙂 Det ser veldig avslappende og koselig ut Ã¥ sitte sÃ¥nn Ã¥ farge 🙂 Tror jeg mÃ¥ kjøpe en bok…men jeg tegner jo..blir litt samme greia 🙂

    2. frodith: Du er jo så flink til å tegne selv også du, men det kan jo hende at du syntes at fargelegging er OK også :o)) Jeg glemmer tid å sted når jeg holder på med dette :o))

    3. Så fint det ble! ja man kan jo gjøre akkurat som man vil med disse..det er jo så kjekt..hihih. Håper du sover godt i natt igjen da..og ikke ødelegger nyttårsaften!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg