Vexy og Hackus er over alt

Jeg har vel nevt det før i et tidligere innlegg at jeg også har to Smurfer som samboere, Vexy og Hackus, og disse to er litt på farten innimellom, hihihi! Nå i jula har de vært til over alt, og helst der de ikke burde være…

Her en kveld i jula satt jeg å så på tv, og så syntes jeg at det var noe som rørte seg oppe i juletreet. Ganske riktig der satt Vexy å kikket på meg. Ikke vet jeg hvordan hun har kommet opp dit, uten at jeg hadde sett det.

Når jeg gikk for å hente ned Vexy, ja da fant jeg jammen Hackus sittende på en julekule og svingte frem og tilbake. Han var jo så fornøyd som bare den.

Nå i helga da gikk de begge til angrep på godtskålene på bordet, og boltret seg noe veldig. De prøvde å stikke av med litt, men det fikk jeg avverget ganske snart. Nå er alt snoopet pakket bort, så nå er det ikke noe for dem å stjele lenger.

Du som leser dette tror vel at nå har det tørna helt for meg, men nei da slettes ikke. Det er lov å ha det litt gøy innimellom, og dette er bare gøy!! Om jeg litt smågal? Hehe, kan nok hende det, men det gjelder å ikke ta seg selv så høytidelig å være litt barnslig i blandt :o))

Ha en fin dag :o))

#vexy #hackus #smurfer #lekogmorro #gøy #smågal #barnslig #blogg
 

14 kommentarer
    1. Godt nytt år. Pakka sammen jula igår så nå er det hverdag her igjen. 2017 er her og dfet betyr nye utfordringer, oppturer som nedturer og alt som hører med. Håper for din del at helsa blir stadig bedre.

    2. Helge: Takk i lige mÃ¥de :o)) Jeg venter litt med Ã¥ pakke bort jula… Hos meg er det tradisjon Ã¥ pakke den bort rundt 13. dag jul, som er til fredagen. Jeg hÃ¥per ogsÃ¥ at det blir orden pÃ¥ smertene og plagene i kroppen i løpet av kort tid :o)) Ha en fortsatt fin dag!

    3. Ja de er jo lure da..godteskålen er en fin plass!! hihih..her går det på siste verset med godteskåler..får i meg slutten i kveld tenker jeg..og DA er det slutt for en stund.. Ha en god kveld! og kos deg med figurene dine..greit å ha selskap av noe annet kattene også..hihih.

    4. Morsomme krabater 🙂 Man må unne seg litt sånn 🙂 Jeg må benytte anledningen til å ønske deg et godt nyttår 🙂 Jeg har ikke vært innom bloggen siden før jul 🙂

    5. Søtmonsen ): Hehe, litt sent det kjære deg…, for nÃ¥ er alle godsakene pakket bort til en senere anledning :o)) Kanskje jeg skal si fra nÃ¥r de skal fram igjen, sÃ¥ kan du fÃ¥ litt da, hihih!!

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Her har jeg pakket bort det som var igjen av godteriene, så får de komme fram litt senere når noen kommer på besøk. Hihi, nå har smurfene husarest, og jeg er sikker på at de driver å pønsker ut noe mer ugang akkurat nå!!

    7. dedicat: Godt Nytt år :o)) Man må ha det litt gøy innimellom, og jeg er jo litt barnslig i blandt å da er det gøy å gjøre noe litt utenfor boksen :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg