SÃ¥ god plass det ble

Tidligere i dag så syntes jeg det var veldig vemodig og tomt i heimen etter at jeg hadde pakket bort julepynen, og jeg savnet og angret litt på at jeg ikke lot det sto litt lenger. Nå har det gått noen timer, og da syntes jeg det er ganske greit. For jeg har jo fått så veldig god plass. Når sant skal sies så må jo stua om-møbleres en aning for å få plass til alt sammen…!!

Knis, nå kan jeg nesten ta meg en svingom på stuegulvet uten at jeg sparker bort i noen ting 💃 Kattene syntes også at det ble litt rart, ikke noe juletre å gjemme seg under eller spise på. Aktivitetsmatten og kloremattene deres kom tilbake på sin vante plass, og det satte de pris på 😻

#romslig #plass #julepynt #bortevekk #danseplass #katter #blogg

8 kommentarer
    1. Ja jeg elsker Ã¥ fÃ¥ tilbake “stua” etter julen..koselig Ã¥ ha det rundt seg..men herlig Ã¥ fÃ¥ luft rundt igjen.. syns det blir litt “mye”..BÃ¥de farge og ting..SÃ¥ alt til sin tid!

    2. fruensvilje: Ja nå er det luftig i stua, og det er ganske deilig :o)) Tror jeg lar det være som det er jeg nå, og ikke dra inn noe mere. Skal skifte duker og gardiner til helga, så da blir det litt forandring allikevel :o))

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: De fleste liker Ã¥ pakke bort fargene nÃ¥r januar kommer, men jeg syntes det blir litt kaldt inne. Derfor gÃ¥r jeg bare ned pÃ¥ fargeskalaen nÃ¥ pÃ¥ denne tiden, og nÃ¥r jeg nærmer meg vÃ¥ren kommer det lyse og luftige farger inn…. Knis, jeg er nok annerledes enn de fleste pÃ¥ omrÃ¥de :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg