Avslutter med Charlies tant

Egentlig burde jeg vel allerede ha vært i seng, men så begynte jeg å se på Charlies tant på svt 1. Jeg fikk aldri somlet meg til å se den på teater når den gikk her, eller når den ble vist på NRK. Derfor ville jeg passe på å få med meg den svenske forestillingen. Jeg har ikke blitt skuffet, og har fått meg mer enn en god latter. En perfekt måte å avslutte onsdagskvelden på :o))

Noen av skuespillerne: Jan Malmsjø, Claes Malmberg og norske Anders Hatlo.

Claes Malmberg er bare så hærlig som Charlies tante, og hysterisk morsom.

Her gjør Anders Hatlo et forsøk på kurtisere Claes Malmberg, hihihi!!

Har du sett forestillingen på teater eller på tv?

#teater #musical #musikal #claesmalmberg #janmalmsjø #andershatlo #chaliestant #charliestante #skuespill #humor #blogg

2 kommentarer
    1. dvergpinschere i mitt hjerte: Den er utrolig morsom, og jeg skulle ønske at jeg hadde fått sett den norske også. Nå hørte jeg fra et familiemedlem at den ligger på NRK sitt arkiv på nettet :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg