Brrrrrrrrr!!!

Vi har jo ikke vært bortskjemt med kuldegrader her på Østlandet denne vinteren, men i dag våknet jeg til – 12,2C grader utenfor husveggen. Det betyr at man må kle seg godt når man skal ut litt senere. Til tross for at det er kaldt ute, er det ingenting å si på været for himmelen er blå og sola kommer snart opp over åskammen.

Senere i dag skal bestis Anne og jeg møte Elbjørg på over 90 år, og sammen skal vi spise middag på Hylla oppe på Manglerud. Gleder meg til god mat, og til hyggelig samvær med en oppegående og kvikk eldre dame :o))

#vinter #vær #kaldt #kuldegrader #klart #sol #middag #samvær #hylla #manglerud #blogg

8 kommentarer
    1. det var kaldt ja brrrrrr,ikke ofte vi opplever en slik kulde,10 – bruker Ã¥ være det kaldeste hos oss,hÃ¥per det ikke blir det da hi hi for he dukker ikke sola opp over Ã¥skammen ) ha en god middag

    2. Ja plutselig kom kulda..og plutselig forsvinner den igjen tenker jeg…HÃ¥per du hadde det bra pÃ¥ middag!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Det er vel ikke meldt om noe sprengkulde fremover, så gradene stiger nok snart :o)) Ja vi hadde en veldig hyggelig middag oppe på Hylla :o))

    4. frodith: Det er nok best å kle på seg godt over hele kroppen, så man ikke fryser. Jeg hadde pakket godt på meg når jeg var ute i sta, og det er jeg glad for :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg