Hår, det skal vokse på hode det!!!

Noe av det verste jeg kan tenke meg er stive grisebusthår som vokser på haken, og på overleppen. Som i tillegg ikke er lyse, men svarte og veldig synlig når man er ute i dagslyset. Det er heller ikke noe bedre med skikkelig dun i ansiktet. Jeg mener jo at håret heller kan vokse på hode i stedet, og spesielt i mitt tilfelle siden jeg ikke har det kjekkeste håret akkurat.

Når man ung så er ikke hårveksten så kraftig i ansiktet, for de fleste av oss iallefall. Når man derimot blir eldre så begynner hårveksten å øke på de uønskede stedene. Nå snakker jeg om ansiktet, for det er jo den delen av kroppen man viser omverden hele dagen. Selv benytter jeg flittig pinsetten, men dette begynner å bli vanskelig ettersom jeg ikke ser så godt lenger. Jeg syntes ikke jeg vinner den kampen akkurat…

Så når jeg var ute å handlet i dag, stakk jeg innom Vita på Brynsenteret for å høre om de hadde noe som ville gjøre jobben lettere. Jenta bak disken forslo at jeg kunne prøve Veet Beauty styler, som kan brukes på de fleste steder. Den skal bli kvitt uønskede hårveksten i ansiktet, fikse øyebryn, trimme bikinilinjen og jeg kan vist også fikse litt på frisyren også. Akkurat det kommer jeg nok til å overlate til frisørdamen min Rita.

Skal bli spennende å teste den ut, og se om den lever opp til reklameskrytet eller ikke fungerer i det hele tatt. Skal teste den og så får vi se om de fikser grisebusten.

#vita #bryn #veet #beautystyler #hårvekst #uønsket #hårete #flerbruksmaskin #velvære #blogg

24 kommentarer
    1. er nok enkelte ting som kan lette jobben med en pinsett ja,blir spennende å høre om du blir fornøgde da ) for jeg er enige i att hårtuster på haken ikke er så vakkert

    2. Jeg mÃ¥ ha et sÃ¥nt speil som forstørrer skikkelig nÃ¥r jeg fikser litt pÃ¥ bryna :)) Artig Ã¥ høre om du blir fornøyd med denne da… God helg <3

    3. Jeg har lite hÃ¥r overalt jeg, aldri shavet under armer eller legger eller noe som helst sted, sÃ¥ ansiktet er heller ikke noe problem…ennÃ¥ hvertfall 🙂 Glad for det 🙂

    4. Jeg kjøpte meg en sÃ¥nn i julepresang…prøvd den engang til øyebryna..men syns det var litt vanskelig..men tok litt andre tuster rundt i ansiktet ja..men der kan man ogsÃ¥ bruke nesehÃ¥rtrimmer..men skal teste den mer ut jeg ogsÃ¥..men har ikke hatt tid enda..lykke til!

    5. Viktig tema for oss voksne damer! Jeg merker også at det har kommet noen litt stivere hår på overleppa og på haka. Det er ikke mange foreløpig, og heldigvis er de lyse for mitt vedkommende. Særlig lekkert er et likevel ikke hvis det er et hår som har klart å lure seg unna pinsetten og fått vokse seg langt og strittende! Du får komme med en oppdatering om hvor fornøyd du blir med den! Kanskje jeg kjøper meg en sånn jeg også! 🙂

    6. Ja et speil som forstørrer er et må nå om dagen, ellers klarer jeg ikke å få med meg alle hårene. Skal teste maskinen nå i helgen, og jeg skal fortelle hvordan det fungerte ?? En riktig god helg til deg også ??

    7. Akkurat rundt ved øyebrynene blir nok en utfordring for meg også, for jeg må jo se for å bruke maskinen også. Ellers så tror jeg ikke det blir noe problem ??

    8. Jeg skal komme med en oppdatering nær jeg har brukt maskinen noen ganger… Jeg er spent pÃ¥ resultatet og om den fungerer! Det er jo urettferdig at damene skal slite med dette ogsÃ¥ ??

    9. Ja, det finnes dubbeditter for alt nÃ¥ i dag ;D Hehe. Blir moro Ã¥ teste den ut da ^^ Har selv bestilt meg en slik en som skal “suge” ut hudormer og slikt ;o Blir morsomt Ã¥ se om den virker 😛 Selv om jeg tviler litt pÃ¥ den, men mÃ¥tt prøve ;P

    10. Jeg har virkelig vært nysgjerrig på denne saken som skal suge ut hudormer. Du må fortelle hvordan det virket, om den er så effektive som reklamen sier ??

    11. Det var en kjekk maskin som fjerner hår på de fleste problemområder. Jeg begynte å få hår i ansiktet etter at jeg passerte 45, og bruker en liten barbermaskin jeg fant på Jysk engang. Ansiktshår er det best å fjerne til hver dag, mens leggene bare får en omgang når de synes pga. skjørt eller shorts. Når det gjelder hudormer, så leste jeg om en veldig bra ansiktsmaske/peel off som klarte å ta med seg sånt.

    12. Det var nok rundt de tiden jeg også begynte å få mer hårvekst. Jeg har ikke prøvd maskinen enda,men tenkte at jeg skulle sette meg ned å teste den i morgen. Ja blogg venninne Lene Kristin (Søtmonsen) hadde vist skaffet noe til å fjerne hudormer, og jeg er spent på hvordan det fungerer.

    13. Noe både kvinner og menn bør tenke på. Hår i nesa f.eks er lite pent syns jeg. Tenker i slike baner hver gang jeg barberer meg, starter alltid av en merkelig grunn rundt nesa. Missliker matrester i skjegg. Signaleffekten er der uansett og man blir mere oberservert i visse situasjoner. Så det er viktig at man tar seg tid til dette.

    14. Helge: Ja man skal ta seg tid til å se over ansiktet i speilet, for å sjekke at ting er som de skal. Ikke sitte å studere for mye, bare en sjekk, sitter man for lenge begynner man bare å finne feil som egentlig ikke er der. Ha en fortsatt fin lørdag ??

    15. Bare det ikke kommer mer hÃ¥r av Ã¥ bruke denne her da….
      Jeg bruker bare nappe bryn selv . Prøv gjerne disse sakene pÃ¥ de ogsÃ¥, for der kunne jeg trengt noe hjelp….
      Du fÃ¥r være prøvekanin siden du har kjøpt….:)

    16. maiken: Jeg har tenkt den tanken jeg også, at det kan bli mer hårvekst. Tar sjansen ettersom jeg ikke ser så godt å bruke pinsetten lenger. Prøvekaninen kommer med tilbakemeldinger ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg