En flott samling

Nå skal jeg skryte litt av bestisen, Anne altså, for det er så fortjent føler jeg. Hun er en kreativ dame, og noe av denne kreativiteten har hun viet til scrapping. Hver jul og bursdag laget hun fine kort, som virkelig er forseggjort. Jeg vet jo at dette er kort som ikke bare blir slengt sammen, nei disse kortene tar det masse tid å lage.

Nedenfor er et fint knippe av kortene jeg har fått, og som jeg bare må spare på. Har ikke hjerte til å kaste dem, for jeg syntes de er så fine 😊

Jeg ryddet i gamle julekort og bursdagskort i dag, å da fant jeg dem alle sammen. Nå har jeg samlet dem alle sammen på et sted i skuffen, sånn at det er lett å finne dem 😊

Er de ikke fine?

#julekort #bursdagskort #bestis #gave #rydde #blogg

16 kommentarer
    1. De er jo kjempe fine! kanskje lage en kollasje i glass og ramme!! alle sammen i en ramme, lit hulter til bulter..DET hadde vært flott! De fortjener jo å vises! Jeg tar også vare på fine kort!

    2. Det var en bunke kjempefine kort. Kreativ dame hun der, Har selv tatt vare på noen gamle julekort men langtfra så fine. Det ligger utrolig mye tid bak slike kort.

    3. Åh, de var flotte, – de må du ta godt vare på. Det tar lang tid å lage slike kort og så må det jo tenkes ut hvordan de skal være også. Så kreativ og flink hun er! :o)

    4. Helge: Hun bruker mye tid på et kort, og jeg vet at før laget hun sånne fine kort til alle hun sendte til. De siste årene har hun bare laget til noen, for det tar så lang tid. Når jeg ryddet i dag var det de vanlige kortene som gikk i søppla, mens de spesielle ble spart på.

    5. Hanne Beate: Jeg er veldig glad i dem alle sammen, og Toini kom med det gode forslaget å sette dem i en ramme. Det vurderer jeg sterkt å gjøre også. Bestisen er kreativ og hun har brukt mange timer på disse kortene ??

    6. dedicat: De er så fine at jeg ikke har hjerte til å kaste dem. Skal gjøre som Toini forslo at jeg kunne sette den i ramme. Da kan alle se dem, og så blir de jo bevart på en fin måte ??

    7. fruensvilje: Det er jo det som er med disse at det er noen som har valgt å legge ned så masse arbeid, for å gi meg et sånt fint kort. Toini forslo at jeg kunne sette dem i ramme, og det syntes jeg var en sånn god ide at jeg har tenkt til å gjøre det ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg