På tide å szzzzzzzove!

Denne dagen har gått så fort… Syntes ikke det er lenge siden jeg satt med kaffekoppen på morran, og skulle starte dagen. Nå er den snart over, vel det burde den vel egentlig ha vært for lenge siden. Problemet er bare det at jeg ikke er trøtt i det hele tatt, og går jeg å legger meg for tidlig blir jeg bare liggende å glane i taket. Det å telle sauer hjelper ikke for meg!

Tenker at jeg skal forsøke meg på noen timer søvn nå, for det kan jo hende at jeg lykkes vettu 😊 NATTA!!

#mandag #natt #sove #dagensomgikk #natta #blogg

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg