PÃ¥ tur med kamera

På morningen sa jeg at jeg hadde tenkt å gå meg en tur, og ta med meg speilrefleksen for å ta noen bilder. Jeg var veldig stiv i kroppen i dag, men jeg bestemte meg allikevel for å ta turen. Jeg ble ikke noe mykere i kroppen av turen, men det var godt å komme ut å få luftet seg.

Jeg tok mange bilder på min times lange tur, men jeg ble egentlig ikke fornøyd med noen av dem… Vet ikke om jeg hadde forventet meg firakuløse bilder før jeg gikk ut, men det er nå i allefall ikke det jeg føler jeg kom hjem med. Du får bedømme selv!!

Ingen av bildene har blitt redigert på noen måte, så slik du ser dem er slik de ble tatt!


(gårdsplassen og de nederste blokkene i borettslaget hvor jeg bor selv)


(Oppsal kirke, sett fra siden. Den ligger rett ovenfor blokken jeg bor i)

#vinter #vinterbilder #fotografering #oppsal #borettslag #utpåtur #misfornøyd #februar #mandag #blogg

12 kommentarer
    1. Fine bilder og en slank og fin snømann på siste bilde. Går mye selv, gikk ca 2 mil i går men i dag blir det ikke mye gåing. Skal en snartur til kiwi nå snart ellers blir jeg inne. Men må trimme mere, buksene blir fort for små, utfordringene står i kø når man går fra str X til XL i klær. Bra du kom deg ut tir tross for at kroppen din har vært litt skarll i det siste. Etter kiwi blir det middag som er kjøttkaker med tilbehør.

    2. Det ble da fine bilder det da, og jammen har det blitt en del snø i Oslo!:o) Jeg håper dere får beholde det hvitt, for da blir det så mye lysere. Fint å se at dere har så mye skog og natur nære innpå. :o)

    3. Syns det ble fine og vinterlige bilder jeg 🙂 Pent med den lille snøen som har kommet :)) Og kul snømann :)) Håper kroppen blir bedre når varmen kommer da <3

    4. Helge: Tusen takk! Hehe, nei det var ikke mye pondus pÃ¥ den snømannen :o)) Jeg syntes ofte at mange turbukser er veldig smÃ¥ i str sÃ¥ det kan være en utfordring Ã¥ finne noen som passer. Jeg skulle hatt noen jeg ogsÃ¥… Det er lettere Ã¥ finne gode tursko :o)) Bevegelse er sunt for meg, selv om det ikke virker sÃ¥nn ;o))

    5. Hanne Beate: Tusen takk :o)) Ja nå kan ikke folk klage på at vi ikke har snø, og snør fortsatt litt nå også. Det er vel meldt kaldere vær, så da kan vi være heldig å få beholde snøen noen dager til :o))

    6. annebe: Tusen takk, så hyggelig at du likte dem :o)) Hihi, det så ut som om snømannen hadde slanket seg! Dessverre hjalp ikke varmen noe serlig, for jeg er fortsatt veldig stiv i knær og hofter. Det retter seg nok etterhvert skal du se :o))

    7. Flotte bilder! men vet du..jeg også følte i dag at bildene ikke ble noe særlig..fordi jeg syns det ER så vakkert..men kameraet klarer liksom ikke å vise det på samme måte! Så skjønner hva du mener..men for oss andre..så var dette herlige vinterlige bilder! Ha en god kveld! og godt du kom deg ut litt!

    8. HI-hi, jeg likte bildene jeg. Det er jo mye sånn det ER rundtomkring 🙂 Man må gå å titte og holde på for å få de helt SPESIELLE bildene, da må man gjerne dra langt avgårde osv. Men disse var hverdagsbilder og det liker jeg også 🙂

    9. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk, føles litt bedre når andre syntes bildene var ok. Levende inntrykk som vi får igjennom øynene, blir nok ikke alltid det samme når kamera skal fange det. Sånn er det bare. Andre ganger så er det øyet som IKKE ser, mens kamera gjør det :o)) Ha en fortsatt fin kveld!

    10. frodith: Det er vel litt sånn som Toini sa i sin kommentar, at øyet som ser har en oppfatning av motivet mens linsen fanger noe annet. Nei da, bildene er greie de som hverdagsbilder og det er en hverdag, hvor jeg gikk meg en tur i nærområdet hvor det ikke var så mye spennende å ta bilde av ;o))

    11. fruensvilje: Tusen takk :o)) Bildene sier jo noe om hvordan været var på denne datoen, og det er jo en bra ting. Flott det du gjør, som tar et bilde hver eneste dag. Da har man definitivt en dagbok over været :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg