TilĂ„rskommen dame leker seg pĂ„ Snap 😆

Jeg kan vel ikke akkurat pĂ„stĂ„ at jeg veldig oppdatert, pĂ„ alle de morsomme tingene man kan gjĂžre med de forskjellige app’ene. I gĂ„r havnet jeg inne pĂ„ VG-tv via noe annet, og der var det en artikkel om nye ting pĂ„ Snap. NĂ„r artikkelen var skrevet vet jeg ikke, sĂ„ det er jo ikke sĂ„ sikkert at den var “NY”.

Dette gikk ut pÄ at man kunne legge pÄ noen filtre pÄ bildene, og gjÞre noe annet gÞy
 Jeg mÄtte jo teste det ut, og nedfor kan du se resultatet, hihihi!!


(SÄnn blir det nÄr tilÄrskomne damer leker seg pÄ Snaph, hihihi!!)

#snap #snapchat #filter #utklipp #lek #morro #gĂžy #februar #blogg

4 kommentarer
    1. SĂ„ herlig! hihihih..Jeg har fĂ„tt snap konto..men er nesten ikke der inne..for jeg klarte Ă„ legge ut et helt forferdelig bildet..uten at jeg viste det…og sĂžnnen min bare sa..du, du vet du har lagt ut et bildet? neiiiiiii…ikkkkkk! jaja..sĂ„nn gikk det nĂ„r jeg “lekte” meg litt..prĂžvde jo bare meg frem..men nei..nĂ„ tĂžrr jeg ikke mer…hihihi..

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Knis, akkurat det der gjorde jeg ogsÄ fÞrste gangen jeg skulle prÞve, men pytt sann den bÞd jeg pÄ ?? NÄ bruker jeg den flittig, men ikke sÄ mye til Ä ta bilde av meg selv. Det blir litt smÄ filmer i Þyeblikket som gÄr til venner og familie :o)) Syntes du skal prÞve deg igjen jeg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg