Panduro hadde det jeg lette etter

For noen dager siden fortalte jeg om at det var flere måter å strikke på, og viste fram quic knit/easy knit loomen hvor jeg hadde startet på et sjef. Jeg fortalte også om at akkurat denne loomen var litt for liten til å lage et en cowl (sjerf som ser ut som en hals). 

Når jeg var på Strømmen senter i går, stakk jeg innom Panduro for å se om de hadde den størrelsen jeg var på jakt etter. For når jeg sjekket på nettet, hadde kun samme str som den jeg hadde selv. Til min store glede hadde de faktisk det jeg lette etter, så nå skal det bli en cowl så snart jeg finner et kjukt myk garn som ikke klør, hihihi!

De hadde også Tunisiske heklenåler, som jeg også hadde sett etter og de hadde dem i flere tykkelser. Jeg kjøpte da med meg 6 mm og 12 mm. Har prøvd meg på tunisisk hekling for en stund til, og det var veldig gøy. De heklenålene jeg hadde fra før var ganske tynne, og da blir arbeidet veldig tett. Nå skal jeg forsøke meg med disse som er større, og det skal virkelig bli interessant :o))

#hobby #håndarbeide #strikke #quickknit #easyknit #loom #hekle #tunisiskheklenål #februar #lørdag #blogg

8 kommentarer
    1. dvergpinschere i mitt hjerte: Bilde kommer når jeg blir ferdig, men først må jeg finne et godt garn som ikke klør! Først må jeg gjøre ferdig et par andre halvferdige prosjekter, hihi!!

    2. frodith: Skal legge ut noen bilder når jeg kommer i gang med heklingen, men først har jeg noen andre prosjekter som må gjøres klar :o)) Jeg var en snartur bortom karnevalstoget via mobilen litt tidligere, men nå skal jeg svinse bortom en gang til for å heie på alle de fine bidragene :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg