Kamera som aldri kom

Uheldige meg endte opp med å fortsette med å være uheldig i dag, til min store irritasjon. Som jeg nevte i et tidligere innlegg, så bestilte bestis Anne og jeg identiske fotoapparater fra komplett.no på lørdagen. Hun fikk beskjed allerede på søndag at hennes kamera var pakket, og var klart til å sendes. I dag kunne hun hente det. Kunne jeg det…….? Å nei da!!

På morningen logget jeg meg inn på Min Side hos komplett.no for å sjekke status på forsendelsen, men der sto det fortsatt “Avventende”. Det har det stått helt siden jeg lagret bestillingen. I ettermiddag da jeg kom hjem igjen, logget jeg meg pånytt inn for å sjekke om det hadde skjedd noe nytt. Det sto fortsatt det samme, så jeg bestemte meg for å ringe dem. Da fikk jeg beskjed om at den ekstra batteripakken jeg hadde bestilt ikke var på lager, og da kunne de ikke sende resten av pakken heller. Det hadde noe med den betalingsmåten jeg hadde valgt. Batteriet ville ikke være tilgjengelig før om et par uker, og så lenge ville jeg ikke vente.

Jeg spurte om de ikke kunne slette batteripakken fra bestillingen, men det kunne de ikke gjøre. Det de derimot kunne gjøre var å kansellere bestillingen, så kunne jeg legge inn en ny bestilling uten ekstra batteri. Så det har jeg nå gjort, og kamera skal da være hos meg i slutten av denne uken!!

Sånn ser altså det nye kamera ut, bildene er lånt fra komplett.no sine sider.

Jeg snakket med Bestisen i sta, og hun har ikke fått testet ut kamera enda. Hun har hatt det på lading siden hun hentet det. Ofte når man kjøper kamera nå om dagen, følger det ikke med bruksanvisning sammen med kamera. Det må man laste ned fra nettet. Til dette kamera derimot følger det med en god bruksanvisning, som også er på norsk :o))

#kamera #foto #fotografering #sony #ventetid #mars #onsdag #blogg

6 kommentarer
    1. Ja det er ikke lett..og gå å vente er det verste..så bra du fikk ordnet det da..så får du det snart! hihih.. Ha en god ny dag!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg er ikke født med den beste tålmodigheten når det gjelder å vente, men jeg tror jeg skal utstå denne :o)) Snakket med bestisen i sta, og hun skal ut å teste kamera i dag, så det skal bli spennende å høre hennes vurdering :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg