Frodiths lille v̴r-challenge РDag 7 Lek

Nest siste utfordring og dag 7 i Frodiths lille vår-challenge er her, og oppgaven vi skal bryne oss på i dag er Lek.

Når man har to ville og gale katter som samboere, er ikke valget så vanskelig når jeg skal velge hvem som skal være med å løse oppgaven. Nå leker de kanskje ikke like mye lenger som når de var yngre, men det skjer da at de får noen rapptusser. Jeg har jo noen bilder av dem i lek som er tatt nå, men jeg hadde ikke lyst til å bruke noen av dem. Derfor dukket jeg ned i bildearkivet, og fant det jeg lette etter.

Bildene er tatt det første året de bodde hos meg, og de var høyt å lavt på den tiden. På bildene jeg har valgt å bruke, oppdaget de hvor gøy det kunne være når mamsen tok fram gardintrappen. Det kan kanskje se ut som om de sloss, men dette er lek fra ende til annen.

#utfordring #vår #vårutfordring #vårchallenge #frodithsvårchallenge #katter #dag7 #lek #mars #søndag #blogg

28 kommentarer

Siste innlegg