Har du lyst til å se mitt nye kamera?

Det har jeg også!!

Men siden det er UHELDIGE MEG (søstra til Donald Duck) som skulle ha kamera, så skjedde jo ikke det. Jeg var så happy da jeg fikk en SMS, i det jeg skulle avsted til trening i dag. Endelig var det kommet…. Nå kunne jeg dra å teste det ut i helgen, og det pirret i hele kroppen!

GLEDEN ble dessverre ikke langvarig, for da jeg fikk utlevert pakken syntes jeg den var veldig lett. Jeg klart ikke å vente til jeg kom hjem, og åpnet den i bilen. Først trodde jeg ikke det var noen ting i den gigantiske boksen, men nederst under plasten var det jammen noe småtteri. Dette småtteriet var ikke noe jeg hade bestilt. Jeg kikket litt ekstra på esken å så at mitt navn og adresse sto på forsiden, men på siden sto navnet til en fyr i Danmark!

Dette er hva jeg fikk:

Jeg ringte til Komplett.no mens jeg fortsatt satt i bilen, og meldte fra om hva som hadde skjedd. Damen var jo sprudlende blid og hyggelig, men jeg kjente at det begynte å koke innvendig. Allikevel klarte jeg å beholde roen, for det løser ingen problemer å eksplodere å være usakelig og ufin. Damen sa hun sendte meg en mail, som jeg kunne svare på. Når jeg svarte så skulle jeg legge ved bilde av innholdet og pakkelappene. Mailen er sendt med alle bildene de ville ha, men jeg ordlyden var ikke like hyggelig som telefonsamtalen. Ikke ufin, men de fikk høre hva jeg mente!!!!!!

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg egentlig er overrasket over at også dette gikk helt feil. Jeg er jo Uheldige meg, så det er jo helt naturlig!!

#kamera #komplett #uheldigemeg #uheldig #uhell #hvorfor #varer #mars #torsdag #blogg

12 kommentarer
    1. Det var dumt da… en av grunnene til at jeg bare kjøper i butikk…”hater”plunder og tilbakesending og slikt… hÃ¥per det ordner seg greit :)))

    2. Næmmen sÃ¥ uheldig!! GÃ¥r det an..herlighet..det var jo helt utrolig..ishj….NÃ¥ hÃ¥per jeg de sender riktig med Apost..men akk..de mÃ¥ vel ordne og styre, og finne ut ting FØR du fÃ¥r ditt..men krysser fingre!!

    3. Å så kjipt!Vi har handla mye fra Komplett og aldri hatt problemer med de. Så nå tror jeg du var skikkelig uheldig bare. Ser på det som et veldig seriøst firma. Håper det ordner seg kjapt!

    4. annebe: Jeg sa nettopp til en venninne at jeg hadde mest lyst til å kansellere denne orderen også, for kamera koster eksakt det samme hos Expert. Jeg angrer egentlig på at jeg ikke kjøpte det der når jeg så på det før forrige helg.

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Med mitt hell, så må jeg nok belage meg på å vente tenker jeg. Men så tenker jeg, det kan jo hende at jeg er heldig en gang jeg også, hihihihi!!!

    6. fruensvilje: Nei jeg har ikke betalt kamera i forveien. De sender ut fakturaen på mail, samtidig som de sender pakken. Jeg ga beskjed i mailen jeg sendte dem at jeg forventet en ny faktura nå de sender kamera, med ny betalingsfrist. De kan jo bare prøve seg på noe annet!

    7. Marit: Jeg har også handlet endel med dem, og det er første gangen de har rotet det til på denne måten. Jeg krysser fingrene for at de order opp så snart som mulig, men med mitt hell er det ikke så sikkert!

    8. Det var kjipt men håpe at du får mye glede av det når det først kommer. Fikk ikke sove lengere enn til kl 0400, så jeg tenker jeg er trøtt når kvelden kommer. Blir vel en time på øyet i ettermiddag før klesvask i kveld.

    9. Uff, så ergerlig! De er et seriøst firma, så det ordner seg nok, men dumt med så mye ekstraarbeid! Jeg skulle også hatt et nytt kamera, så spennende å høre hvordan ditt er når du får prøvd det.

    10. Helge: Jeg tror helt sikkert at jeg kommer til Ã¥ fÃ¥ mye glede av det, og jeg hÃ¥per at de fÃ¥r ut fingeren og sender det sÃ¥ snart som mulig. Jeg har ikke sovet sÃ¥ godt natt til i dag jeg heller…. Tror jeg bare duppet av noen fÃ¥ minutter hver time, og sÃ¥ lÃ¥ jeg vÃ¥ken resten. Er veldig sliten nÃ¥, sÃ¥ jeg blir nok ikke sittende lenge oppe i kveld.

    11. Hanne Beate: Jeg har vært veldig fornøyd med Komplett før dette, og det er nok bare at jeg har vært veldig uheldig denne gangen. Så snart jeg har fått kamera, skal jeg si litt om hvordan det er å bruke og hvordan bildene blir :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg