Bøtteballetten er i gang

Jeg skulle ha begynt med å gjøre rent i går etter at jeg kom fra trening/behandling, men da var ikke formen akkurat på topp. I dag derimot er det har kroppen fått tilbake litt av energien, og smertene i knærne er ikke like ille som de var i går. 

Nå har jeg akkurat blitt ferdig med å gjøre rent på badet, og måtte bare sette meg ned en liten stund for å slappe av litt.

Jeg har igjen å støvsuge og dra over gulvene før jeg er ferdig, men det går ganske fort. Kan ikke påstå at rengjøring er mitt favorittgjøremål, men det må gjøres ellers gror det ned her. Med kattene flyende rundt her, så blir det mye myekattehår og støv. Knis, jeg tror jeg så en hybelkanin under senga på str med en rotte, just kidding 😆

Nei, nå må jeg sette i gang sånn at jeg blir klar til bestisen kommer om noen timer…

#vaske #støvsuge #bøtteballett # #rengjøring #venninebesøk #lørdag #april #blogg

16 kommentarer
    1. Du sier noe. Tok kjøkkenet litt idag dvs vaska opp og vaska gulvet + at jeg støvsugde litt i stua og gang. Det blir sol etterhvert så dermed ser man all støvet som ligger. Har satt opp dæra ut til bakongen og bordvifta er i full gang. Skal en tur ut til foreldrene mine idag pga at de venter besøk fra slekt fra sørlandet. Blir der bare noen få timer, blir en rolig aften pga skrall konto.

    2. Uff..ja, det er noe som må gjøres innimellom..og jeg gruer meg like mye hver gang..prøver å dele opp..for har ganske stort hus! Ønsker meg liten leilighet!! men med hage!! hihihi.. Så bra du er bedre i dag…da ble noe gjort riktig i går.. ha en god kveld og kos deg med nyvasket hus!

    3. Så bra du har fått tilbake litt energi og knærne er bedre! 😉 Har fått ryddet og støvsuget her i dag jeg også! 😀 Så flinke vi er..! Tihi..
      Kos deg med besøk <3 Klem

    4. Helge: Jeg er deilig når sola skinner igjen, og varmer opp…. Det som ikke er så stas da, er jo at alt støvet syntes så godt. Det var på tide å ta det nå. Jeg skulle ha tatt å pusset balkong og stuevinduene mine også, men jeg skal vente til de har feiet gaten. For ellers blir de like ille igjen med en gang. Ha en fortsatt fin søndag :o))

    5. frodith: Ille når hybelkaninene blir like store som kattene, og man tar feil av dem, hihi!! Heldigvis ikke blitt så store denne gangen, men de var på god vei :o))

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg utsetter rengjøring lenger enn jeg burde pga at jeg vet hvor sliten jeg blir, men det er jo selvfølgelig dumt for da blir det mer å gjøre når jeg først tar det!! Jeg er glad jeg bare har en leilighet, for å gjøre rent et hus er mye jobb!! Ha en fin søndag, som ser ut til å by på litt sol :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg