Hercule Poirot han døde han

Men det får han da ikke lov til vel?? Heltene og de gode skal leve for evig i bøkene og tv-seriene, og ikke gå bort å dø. For et par dager siden satt jeg å så på Poirot’s siste sak, hvor han altså dør helt på slutten. Hele filmen var mørk og dyster, helt ulik alle de andre som er spilt inn. Poirot skal liksom være litt spennende, interessant, og litt humoristisk. 

Skal jeg være helt ærlig så var det ordentlig deprimerende og jeg satt hele tiden med fjernkontrollen i hånden å ville egentlig slå over… Så klarte jeg ikke det heller, og ble sittende der å syntes det bare var så trist 😪

Nå rister du sikkert oppgitt på hode og tenker at det har sikkert rabla for meg… Hehehe, nei da, jeg er bare veldig fan av Agatha Christies Hercule Poirot. Det begynte egentlig allerede da jeg leste min første bok om han, og begeistringen ville ingen ende ta når jeg så David Suchet i rollen. Det var nemlig akkurat sånn jeg hadde sett for meg HP, når jeg leste bøkene. En fulltreffer.

Det er godt at jeg har har hele serien med HP på DVD, bortsett fra de aller siste 3 filmene.

#tvserie #film #agathachristie #herculepoirot #dystert #trist #død #mørkt #helt #bøker #torsdag #april #blogg

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg