Velpleide føtter

Hver 6 uke sånn cirka går jeg til fotpleie og steller og pleier bena mine… Jeg klarer nok å gjøre det selv, men jeg har ikke noe problem med å betale for at noen andre gjør det. Det å sitte godt tilbakelent i en behagelig stol med bena i varmt vann, mens jeg drikker en kopp kaffe er jo bare så deilig. Etterpå kommer “Randi” å filer negler, ordner neglebånd, fjerner hard hud og pusser over. Helt til slutt bruker hun en stund på å massere føttene og leggene mine, og det er så behagelig at jeg nesten går inn i en transe…..

Pedicure
Licensed from: BVDC / yayimages.com

De hadde fått inn igjen de flotte helsesandalene igjen, som kommer i mange forskjellige farger… Jeg kunne godt tenke meg et par i Lime, men de hadde ikke inne min str. Akkurat det er ingen overraskelse, for jeg har jo ben på str med en sildekasse, hihi!! Randi skulle bestille et par til meg, men jeg husket ikke hvilken str jeg måtte ha. Jeg har et par brune fra før, som jeg skal sjekke str på å ringe henne tilbake over helgen.

Sandalene er så myke og behagelig å gå med, og jeg har brukt de brune som innesko på vinteren de siste 3 årene. De koster 1300,- så man kan ikke påstå at de er billig! Ettersom de er så behagelig å gå med og at de er slitesterke så er det verdt å betale beløpet!

#velvære #pleie #pedicure #føtter #fotpleie #massasje #helsesandaler #sandaler #fredag #april #blogg

14 kommentarer
    1. Så deilig! kos deg med litt luksus..bena skal bære oss et helt liv..og fortjener kun det beste! ha en god dag!

    2. Det er viktig og burde ha gjort det selv for lenge siden. Fikk en time men det kom noe i veien. Hver 6 uke er passe og det er deilig selv om det koster flesk. Men det koster like mye eller ofte mere hos frisøren, så man må tenke slik. Grønnsåpe og varmt vann er fint men det blir liksom ikke helt det samme.

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Hadde jeg hatt råd til det, skulle jeg ha gått en gang i uken. Bare for å få massasjen, hihihi!! Fotpleie er en luksus som jeg syntes at jeg bare må unne meg, for happy feet er viktig, ellers blir dagen vondt å komme igjennom!

    4. Helge: Grønnsåpe og varmt vann i en bøtte eller en balje gjør samme nytten… Jeg gjorde det selv i mange år, men ettersom kroppen knirket å knaker er det godt at andre kan gjøre det for meg :o))

    5. Fotpleie bør man absolutt unne seg iblant, og der har de også utstyret og kunnskapen som trengs for å få orden på føttene. Deilig med massasje også da. Det er lenge siden jeg har vært hos fotpleier, så burde snart tatt en tur igjen.

    6. Hanne Beate: Enkelte ting må man bare unne seg, og for meg er fotpleie en av dem. Jeg fikset føttene mine selv i mange år, men så fikk jeg et gavekort i bursdagspresang. Da sluttet jeg med selvpleie :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg