😺 Må ha litt oversikt jeg 😺

Kattene mine er ikke så ofte uvenner, men en plass strides de om å har gjort det siden det kom i huset… Det er klorestativet som står i stua, og som går fra gulv til tak. På toppen er det en kasse, og det er den som ofte er stridens kjerne. Begge to vil gjerne ligge opp på eller inni boksen, men det at den ene ligger inni og den andre opp går ikke. For dem er det kun plass til en katt.

Nå er det Ronja som troner på toppen, og hun storkoser seg… Der oppe fra kan hun se ut igjennom stuevinduene, og på det som skjer utenfor. Ser hun noen fugler, står ørene rett opp og øynene er trillrunde mens hun lager noen festlige smattelyder med munnen 😍

#katter #ronja #ronjathecat #klorestativ #oversikt #søskenkrangel #lørdag #april #blogg

10 kommentarer
    1. De er bare så nydelige disse dyrene våre! <3 Og sånn til personlighet som de har også da! 😉
      <3 Nyt lørdagen. Og kos dere, alle tre (forhåpentligvis uten mer krangling)! <3

    2. En topptur på et klatrestativ for en katt må jo være toppen. Skjønner at den vil ligge der og ha oversikt og kontroll på hva både matmor og de andre kattene gjør. Det er langhelg og fint vær så snart skal jeg ut en tur og i teateret. Skal se en revy som ansatte på sykehuset har laget. Håper det blir artig.

    3. Hihihi..så søt! og ja..det er noen plasser som alltid er favoritt…og den må voktes..herlig…her har vi tre kurver..og tre hunder..men lillemor..Cessy..hun skal ligge på akkurat de plassene de andre ligger…De er søte da!

    4. EtVennligPuff: Nei, det ble ingen krangling mellom kattene, i allefall ikke så lenge jeg var hjemme. Hehe, og siden det ikke lå noen pelsdotter på gulvet når jeg kom hjem, hadde de holdt fred mens jeg var borte :o))

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Det eneste stedet de klarer å ligge sammen, er når de ligger på senga mi. Der er det så god plass de slipper å ligge oppå hverandre :o)) Nå som det er varmere i været holder de til ute på balkongen en del, og der har de forskjellige favorittplasser :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg