💖 En + En = Kjærestepar 💖

Hvert eneste år er det et måkepar som lager et rede oppe på taket av blokken på andre siden av gaten. Der får de en unge, som de passer på med høye rop og skrik fra tidlig om morningen til sent på kvelden.

Da jeg var ute for å henge flagget til mornigen, så jeg at de hadde flyttet inn igjen. Om det er det samme paret vet jeg jo ikke, men jeg innbiller meg at det er det. De satt så fint oppe på den ene pipen, og koste seg i solen :o))

Måker er vakre fugler, og de har personlighet så det rekker… De er også veldig fasinerende å observere, og jeg benytter enhver anledning, når jeg er i nærheten av dem :o)) Det blir definitivt ikke stille ute på balkongen denne sommeren heller, for når ungen kommer vil lydnivået øke betraktelig 😱

#natur #fugleliv #nyttliv #måker #fugler #unger #hustak #pipe #mandag #mai #blogg

6 kommentarer
    1. SÃ¥ vakre de er..ja jeg liker ogsÃ¥ mÃ¥ker..de hører blant annet til ved kysten og pÃ¥ brygga…selv om de shiter ned og brÃ¥ker fælt..sÃ¥nn er det bare..hihihi..flotte var de!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg syntes også at måker er vakre fugler, men lydnivået og det som kommer ut av bakenden er ikke så vakkert, hihihi!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg