Sooool og varme :o))

Endelig kunne jeg la boblejakken bli hengende i skapet når jeg skulle på jobb…. Gradestokken var over +10C da jeg gikk ut døra, så den grønne “nesten” skinnjakken fikk gjøre premiere i dag. Tidlig på morningen var det bare et par varmegrader, men så fort sola tittet igjennom grenene i skogen ble det noe annet.

Jeg har vært litt lat etter påske og brukt bilen ned til jobben, men i dag fornyet jeg 30 dagers biletten å tok t-banen. Ettersom jeg skal handle litt tunge ting etter jobb, kjørte jeg ned til stasjonen. Det var ikke mange som skulle med banen, så jeg fikk faktisk sitte hele veien ned. Ikke alltid at jeg er så heldig :o))
 

Sunny meadow
Licensed from: kamchatka / yayimages.com

Det fine været vi har i dag, innbyr til balkongliv når jeg kommer hjem fra jobben. Det kommer sikkert til å bli ganske varmt, så jakker og kjukke gensere må byttes ut med noe lettere :o))

Ha en fin tirsdag alle sammen!

#vår #vær #sol #varme #balkongliv #tirsdag #mai #blogg

18 kommentarer
    1. Ja nå må sommertøyet ryddes frem..ingen tvil om det…hihih..kos deg med sommeren! og ha en god kveld!

    2. Nå blir det fint utover med msse sol og varme. Men det er tross alt bare mai så det er litt tidlig med kortbuke enda. Så flere som gikk med det i går. Fikk time hos fotpleier 1 juni så det er lang ventetid, tror jeg skal sjekke et anna sted, kan avbestille.

    3. Hanne Beate: Jeg benytter hver anledning til å sitte på balkongen, og nyte :o)) Solkrem til ansiktet begynte jeg faktisk med for en mnd siden :o))

    4. EtVennligPuff: Ja nå har våren virkelig kommet…. Til morran i dag satte jeg opp balkongdøra, og det var kvitring å vakker sang fra svarttrosten som kom i mot meg, hærlig :o))

    5. fruensvilje: Jeg har hengt vinterjakkene inn i skapet, men de er ikke lenger unna at jeg raskt kan få tak i dem hvis været snur, noe jeg ikke håper :o))

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Det ble noen timer på balkongen i går kveld, med lydbok og kaldt drikke. Kattene flyttet også ut, og lå å dormet seg :o)) Ha en strålende onsdag!

    7. Helge: Jeg så også en del som hadde funnet fram shortsen og kortermet genser, noe jeg syntes er litt vel tidlig. Går fint å nyte varmen, selv om man ikke tar av seg nesten alt tøyet. Ha en fortsatt fin onsdag :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg