Ikke sÃ¥ lurt….

Som Jeg fortalte om i går var jeg til røntgen på formiddagen, og siden det litt kronglete å komme seg dit uten bil. Vel, ikke egentlig heller det at det tar litt tid å komme dit. Derfor tok jeg bilen, og i stedet for å kjøre hjemover igjen å parkere på stasjonen for å ta banen, kjørte jeg like godt til byen. Det var ikke noe trafikk da jeg kjørte nedover, så jeg brukte ikke lang tid ned til byen 🚘

Da jeg skulle hjem igjen var det noe helt annet…. Jeg endte opp med å sitte fast utenfor Spectrum i evigheter, og det kom biler fra flere gater som skulle inn i den filen jeg sto igjen. Å det gjorde det ganske kaotisk. Når jeg skulle kjøre opp Svartdalstunnellen var det et kjøretøy som hadde fått stopp oppe ved Ryenkrysset, og køen sto derfor hele veien ned til byen. Etter mye om og men klarte jeg å komme meg videre oppover mot Helsfyr. Trodde at jeg skulle slippe unna, men nei da….! Jeg endte opp med å bruke over en time hjem….

Sånn etterpåklok burde jeg nok ha tatt meg tid til å dra tilbake til stasjonen allikevel…..

#dårlig #beslutning #biltrafikk #rushkø #kø #kjedelig #tbanen #parkering #stasjon #onsdag #mai #blogg

10 kommentarer
    1. En slik kø er slitsomt kan bli varmt også hvis det var sol. Så det er surt og måtte sitte fast så lenge pga at det var en eller anna som hadde fått mororstopp. Regner med at du hadde ei flakse med vann i bilen. Vann hjelper men like gørr for det.

    2. fruensvilje: Det bor mange her i byen, og alle skal hjem samtidig kan det virke som!!! Tar jeg banen ville ikke dette skjedd, så jeg får vel skylde meg selv tenker jeg!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg