😡 Jeg ble bare sÃ¥ innmari sint 😡

I går kom endelig vegvesenet å feide gaten nedenfor for sand og annet rusk, som har samlet seg over vinteren. Når det skjer er det en del mennesker som ikke har noe sted å gjøre av bilen sin. Borettslaget har derfor vært så snille at de har gitt tillatelse til, at folk kan parkere inne gården. Vel og merke så sant de ikke står i veien for utrykningskjøretøyer eller sperrer for annen ferdsel.

Jeg har selv vært i samme situasjon før jeg fikk egen garasje, så jeg vet hvor vanskelig det kan være å finne et sted å gjøre av bilen mens man er på jobb.

Grunnen til at jeg ble så vanvittig sint i går, var at da jeg kom hjem hadde to personer parkert inntil gresset vis a vis garasjeanlegget vårt. De sto sånn til at jeg ikke klart å få kjørt bilen inn i garasjen, og jeg forsøkte virkelig å få det til på alle måter. Desto mer sint og irritert jeg ble jo dårligere gikk det selvfølgelig med bilkjøringen. Jeg sjekket med henne som var blokktillitsmann for å høre om hun viste hvem som eide den bilen som var i veien for meg, men det viste hun ikke. Det var da ingen annen mulighet enn å parkere på en ledig plass foran et blomsterbed. Siden bilen min ikke er av de største sto den ikke i veien for noen andre.

Jeg trampet hissig inn, og skrev en lapp om hva jeg syntes om parkeringen å satte den på frontruten. Når jeg kom inn igjen tenkte jeg at det måtte da være mulig å finne ut hvem som eide bilen. Etter en del søk på google, klarte jeg faktisk å finne vedkommende å ringte opp. Heldigvis for damen som eide bilen, hadde humøret og temperamentet mitt nådd normalen å jeg klarte å være sivilisert. Hun var veldig lei seg for at hun hadde sperret meg, og ba om unskyldning flere ganger og fortale at hun hadde flyttet bilen allerede. Jeg klarte ikke å være sint på henne, og avsluttet raskt samtalen for så å flytte min egen bil inn i garasjen. Bil no 2 sto fortsatt på samme plassen, og en annen nabo klarte ikke å få sin bil inn i sin garasje…. Jeg tipset henne om hvordan hun kunne finne ut hvem som eide bilen, og takket meg for det.

Jeg håper virkelig ikke at dette skjer igjen, og folk bruker hode neste gang…. for det blir jo en neste gang.

#vårfeing #feie #gate #parkeringsproblemer #feilparkering #sint #forbannet #irritert #onsdag #mai #blogg

4 kommentarer
    1. Ja det er irriterende..nÃ¥r folk ikke tenker pÃ¥ at andre fÃ¥r problemer nÃ¥r de parkerer et sted..grrrr…ser den..jeg har et nr skrevet i lommeboka som man kan ringe til om noen bilder stÃ¥r feil, eller har hund i varm bil osv…jeg ble ogsÃ¥ sperret inne engang..grrr..var sÃ¥ sint og fresa til en som bare lo av meg…hihih. Godt det ordna seg til slutt! Ha en god kveld!

    2. fruensvilje: Hihi, det var bra for damen at jeg hadde roet, ellers er jeg redd hun hadde fått en skikkelig skyllebøtte. Slike ting irriterer meg, for det kunne lett ha vært unngått ??

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg tenker at det var veldig greit at jeg ikke ringte damen med en gang. Da hadde hun nok fått en skyllebøtte hun sent hadde glemt. Ettersom jeg la et flammende innlegg på Facebook, ble også styrelederen opplyst. Hun ble ikke fornøyd kan man si. Ha en fin kveld videre ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg