Litt sånn av og på uke

Denne uken blir litt sånn av og på, for jeg jobber annenhver dag… Mandag: ikke jobb Tirsdag: jobb Onsdag: ikke jobb (17. mai) Torsdag: Jobb Fredag: ikke jobb. Noen syntes at det er helt okey, men jeg blir litt stressa jeg av slike arbeidstider. Heldigvis er det bare slik bare denne uken.

Da jeg våknet, faktisk før klokken, så hørte jeg at regnet tappet så forsiktig på vannbrettet. Selv om jeg ikke er overbegeistret for regnvær, så er det faktisk en veldig hyggelig måte våken på. Det er noe beroligende med lyden av vann….
 

Rain
Licensed from: Novic / yayimages.com

Det driver fortsatt å dusker lett ute, og som jeg har forstått det kommer det til å gjøre det resten av dagen. Jeg hadde håpet at det skulle bli opphold på ettermiddagen, for jeg skal en tur på gravlunden for å sette ned en blomsterbukett til foreldrene mine. Når våren er varmere enn den er i år, har jeg allerede plantet blomster på graven, men i år har jeg drøyd med å gjøre det. Derfor får de en bukett av meg til Nationaldagen, og så får vi se om det blir vårpynting til helgen i stedet.

Ønsker alle en fin tirsdag, og at dere har et mer trivelig vær enn det vi har i Oslo ;o))

#vær #regn #vått #vår #vårpynting #gravlund #grav #blomster #blomsterbukett #tirsdag #mai #blogg

10 kommentarer
    1. Regner jevnt her ogsÃ¥ .. kjedelig men hÃ¥per det blir opphold i morgen selv om ikke vi skal noe spesielt :)) HÃ¥per det gÃ¥r greit med arbeidsuka da.. selv om den er litt “rotete” <3<3

    2. Du har begynt Ã¥ jobbe igjen… Men kan du ikke selv velge det som passer best for deg, nÃ¥r du gÃ¥r gradert? Vi fungerer jo best pÃ¥ ulike mÃ¥ter. Jeg synes annenhver ville vært best for meg

    3. Ja det er koselig med regn..nÃ¥r man kan sitte inne..og ikke mÃ¥ ut..hihih. ja jeg tok sjansen og plantet..men bare hardføre planter…blir jo sÃ¥ fint med en bukett ogsÃ¥ da…ha en god kveld!

    4. Jeg liker bedre rytme i hverdagen jeg ogsÃ¥, ikke sÃ¥nn av og pÃ¥.. Bedre med mye jobb…og sÃ¥ mye fri etterpÃ¥ 🙂 Kos deg i morgen uansett 🙂

    5. skjønner godt att det kan bli slitsomt med slike på og av dager,godt det bare gjelder denne uken da )) vi fikk litt regn i ettermiddag,men her var så tørt att det var kjærkomment

    6. annebe: Hihi, det skal nok gå helt fint med uka skal du se ;o)) Jeg håper virkelig at det regner fra seg i dag, for det er synd for ungene som skal gå i tog om det bare pøser ned. Ha en fortsatt fin kveld, og 17. mai :o))

    7. maiken: Jo da jeg er tilbake på jobb i 50% stilling, og jeg har funnet en løsning som fungerer veldig bra. Det er bare denne uken som er rar pga 17. mai. Vanligvis jobber jeg tirsdag, onsdag og torsdag. Mandag og fredag er jeg hjemme, og passer da på å ha trening/behandling hos manuellterapeuten min. Det å jobbe annenhver dag passer ikke for meg :o))

    8. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja regnvær passer best når man kan sitte inne å se å det :o)) Jeg får se om jeg planter på gravlund og i balkongkassen til helgen, men bare hvis været og temperaturen endrer seg. Ha en fortsatt fin kveld du også :o))

    9. frodith: Jeg skal nyte Nationaldagen fra sofakroken, med kaffe og kransekake… SÃ¥ blir det grandios middag, pølse og lumpe, hihi!! Ha en fin dag i morgen du ogsÃ¥ :o))

    10. fruensvilje: Her i Oslo har vi fått rikelig med regn, og det regner fortsatt ganske tett. Det var tørt her også, så vi har ikke vondt av dette regnværet. Ja, jeg er veldig glad det kun er denne uken som er sånn :o)) Håper du får en fin 17. mai!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg