Som jeg skvatt…

På morran i dag holdt kattene  på med å løpe etter hverandre igjennom hele heimen, ut på balkongen og så inn igjen. Dette holdt de på med en god stund. Selv sto jeg på kjøkkenet å så på dem, og koste meg over at de lekte sammen og tydeligvis syntes at livet var bra :o)) 

Så bestemte Ronja seg for å klatre opp på det runde klorestativet som står i entreen… Hun tok litt for dårlig sats, og siden hun er litt tung i sessen kom hun ikke helt opp innen den begynte å tippe. Frk Lillepuzdatter kloret seg fast, mens stativet sakte men sikkert gikk over ende. Hun slapp ikke en eneste gang, men i stedet for å lande under stativet havnet hun oppe på skohylla… Jeg skvatt skikkelig og ropte ut, og for bort for å se hvordan det gikk med henne. Ronja bare hoppet ned fra skohylla, kikket på meg før hun snuste litt på stativet å stormet videre med Vinja etter seg.

 

Jeg måtte undersøke henne litt og strøyk henne over ryggen uten at det kom noen reaksjon. Hun bare hoppet å spratt videre sammen med Vinja, og hadde ikke tatt noen skade av hendelsen. Jeg er en ordentlig hønemor når det gjelder kattene, men de er selvsagt ganske hardføre av seg å tåler en støyt :o))

De herjet så fælt og så lenge at nå ligger de rett ut å slapper av, en på en matte på gulvet og den andre ute på balkongen :o)) Man kan jo ikke annet enn å elske disse hårballene 💖

#katter #ronja #vinja #løpe #gøy #morro #ramle #velte #ok #elsker #fredag #mai #blogg

6 kommentarer
    1. Ja katten har jo 9 liv av en grunn…de tÃ¥ler det meste…SÃ¥ gøy at de leker og koser seg…det er lykke!!

    2. fruensvilje: De er nok ikke så sarte, og det gikk veldig greit med frøkna :o)) De får noen raptusser innimellom, og da er de høyt og lavt, hihihi!!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Det er godt det er fart i dem innimellom, for de liker å ligge å dra seg en del også! Nå har de akkurat ligget ute i ettermiddagssola, og har kommet inn for å avkjøle seg litt :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg