🌞 Lykke å våkne til dette 🌞

Ja jeg vil påstå at det er LYKKE å våkne til sola som forsøker å snike noen stråler, under og ved siden av rullgardinen. Jeg lå en stund i sengen å strekte meg, mens jeg hørte småfuglene kvitre utenfor i buskene, og skjæren som gikk frem og tilbake på vannbrettet. Den skvatret litt innimellom, sånn bare for å si at HER ER JEG!

Siden det var lørdag og jeg ikke hadde de store planene for dagen, sto jeg ikke opp så veldig tidlig… Det var deilig å kunne bare nyte morgen- og formiddagstimene uten noe mål og mening……, før jeg rufset sammen en haug med tøy å satte på vaskemaskinen, hihi!!

Jeg er ikke så veldig mye ute om dagen, til tross for det fine været, for da renner nesen og øynene mine føles ut som er fulle av sand. At jeg har en “liten” allergi vet jeg, men den plager meg ikke noe serlig sånn til vanlig. Bortsett fra noen ganger på våren hvor jeg blir sånn som nå. Det er mye pollen i luften, som jeg i år reagerer ganske kraftig på. Ettersom jeg til vanlig ikke er så plaget bruker jeg ikke noe medisin, men jeg skal en tur på Bryn litt senere å da skal jeg ta meg en tur innom apoteket, og kjøpe noe reseptfritt!!

#sol #vær #sommer #varme #varmegrader #nyte #allergi #lørdag #mai #blogg

6 kommentarer
    1. Ja det er lokalt med finvær..her har det vært tett tåke og grått..men bare 5 min unna med bil var det strålende sol..og den fikk jeg på turen..så kjørte vi tilbake til tett tåke..men nå ser det ut til å lett her også..så nå kommer sola!! Ja du må jo få deg noen allergitabletter..er jo ikke noe vits i å gå sånn…lykke til, og håper det hjelper!! Ha en god solrik dag!

    2. Deilig med sola, men vi dro litt vekk fra den på formiddagen vi..hehe… Allergier er noe herk..jeg reagerer på Bjørka..men mest når den spretter så det verste er over nå…

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Tåke er en av de værtypene jeg liker minst, men det blir veldig fine bilder av det :o)) Vet du, jeg var så stresset når jeg dro ut i dag at jeg glemte helt å gå på apoteket, jeg er et nek!!

    4. annebe: Helt ærlig så vet jeg ikke hva jeg ikke tåler…. Jeg har ikke testet meg, men vet bare at reagerer noen ganger i løpet av våren og sommeren. Sola har stekt hele tiden her hos meg, så persiennene og markisen har vært godt rullet ned hele tiden :o))

    5. Kjedelig med allergier da ;o Men vi er ganske heldige med været for tiden 🙂 Full sommer her i Oslo. Mamma og pappa kunne fortelle meg at snøen og isen der hjemme nektet å smelte ;o Blir ikke varmt nok, og det regner for det meste. Så de må nok smøre seg med tålmodighet langt ut i juni ;s

    6. Søtmonsen ): Øynene min har ikke blitt noe bedre, men det kommer vel av at jeg glemte helt å gå innom apoteket da jeg var ute å handlet i dag, for et surrehode!! Ja i dette langstrakte landet vårt er det forskjell på været, noe jeg hører flere sier! Sommeren kommer nok hos foreldrene dine til slutt :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg