Sola har tatt en pause…

I dag sov jeg bort hele morgenen, noe som irriterte meg noe grenseløst…. Hadde tenkt at jeg skulle stå opp tidlig, ta med en kopp kaffe å sette meg ut på balkongen før resten av bydelen våknet. Jeg hadde tydeligvis behov for mer søvn, og da ble det formiddagen innen jeg åpnet mine blå øyne…

Med det samme kattene hørte at jeg var våken, kom de begge to løpene å hoppet opp i sengen min. De la seg på hver sin side av meg, slik de pleide å gjøre når de var kattunger. På den måten fikk de jo kos begge to, hihii! De er jo så hærlig, og en perfekt måte å starte dagen på :o))

Large city on the horizon
Licensed from: Wavebreakmedia / yayimages.com

Jeg hadde nesten forventet å våkne til at sola skulle være opp å skinne på vinduene mine, men den glimrer med sitt fravær i dag. Ute er det grått, men jeg kan se antydning til bedre vær over Manglerudåsen akkurat nå. Det forandrer seg dessverre hele tiden, så vi får se hva som skjer utover dagen. Gradene ligger på + 20 C, så det er jo ikke akkurat kaldt!

Jeg har akkurat spist en sen lunch, med et par skiver med jordbær og et stort glass med boblevann…. Det at jeg tok valget å kjøpe ny Sodastream maskin til jul, har jeg ikke angret på en eneste gang. Iskaldt vann går også greit, men det er jo bedre med noen friske bobler da :o))

#morgenstund #sove #katter #kattekos #oveskyet #sommer #lunch #jordbær #sodastream #boblevann #lykke #glede #søndag #mai #blogg

6 kommentarer
    1. SÃ¥ flott øverste bilde er 🙂 Her er ogsÃ¥ overskyet i dag, venter nÃ¥ egentlig bare pÃ¥ de første regndrÃ¥pene her hehe… Fikk med meg noe sol i formiddag ❤ Skiver med jordbær er sÃ¥ godt, yummi 🙂

    2. Ida Caspara: Når jeg ikke har noen passende fine bilder selv, pleier jeg å gå inn på YAY å låne bilder der. De er jo gratis og lett tilgjengelig til oss bloggere, og da slipper man å google ;o)) Det ser ut til at sola lar vente på seg i dag, men kanskje det er greit med en aldri så liten pause :o))

    3. Ja, det er en stor kontrast til igÃ¥r, men det var bra med sol her tidlig pÃ¥ morgenen. PÃ¥ yr.no forandrer de været stadig vekk og vet nok ikke helt hva de skal melde. Jordbær pÃ¥ brødskiven er supergodt og de jordbærene man fÃ¥r nÃ¥ er veldig gode. Jeg kjøpte meg brusmaskin pÃ¥ Rusta, og den er i bruk hver dag, enten med bare vann eller med saft. Jeg fyller opp med vann og setter i kjøleskapet om kvelden, og sÃ¥ har jeg i kullsyre pÃ¥ morgenen, – da er det godt og kaldt.

    4. Lite med sol her ogsÃ¥..men ikke fult sÃ¥ tett tÃ¥ke som i gÃ¥r.. men litt regn har det ogsÃ¥ kommet…er lommert..sÃ¥ tror det blir torden jeg…Ha en god dag!

    5. Hanne Beate: Jeg har 6 flasker stÃ¥ende i kjøleskapet fylt med bobler til enhver tid. Den første maskinen jeg kjøpte var fra Rusta, og var helt grei. Oppgraderte til en Sodastream i julegave til megselv. Tidligere var det sÃ¥nn at de utenlandske bærene vi fikk pÃ¥ denne tiden, bare smakte vann. NÃ¥ er de “nesten” like gode som de norske :o))

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Luften her i Oslo er egentlig ganske behagelig, spesielt nå som det blåser litt også. Ha en fortsatt fin søndag du også :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg