NÃ¥ tar de snart vannet

Før helgen fikk vi et skriv fra styret i Borettslaget, som informerte at vannet ble borte mellom kl 9 og 14 i dag. 

Med det samme jeg leste lappen kjente jeg at jeg ble stresset, og det har kvernet rundt i hodet mitt hele tiden. Så kommer sånne dumme tanker, HVA skal jeg gjøre hvis jeg må på toalettet?? For det er vel akkurat i slike situasjoner man faktisk må på toalettet, HELE TIDEN!!! Det er jo egentlig ikke noe big deal, men jeg greier å gjøre det til det.

Vannkannen er fylt opp, boblevannflaskene bobler over og før jeg løper av gårde til trening skal jeg også fylle opp kapselmaskinen, og dermed er jeg klar til en vannløs dag. Til tross for at alle disse vannbeholderne nå er fylt til randen, så betyr ikke det at jeg kan frotse i bobler og kaffe…., for det er fortsatt ikke anledning til bruke toalettet. Bare for å ha sagt det!!

Jeg vet at jeg lager storm i et vannglass når jeg bekymrer meg over sånne ting, men jeg klarer bare ikke å la være :o))

#vannmangel #vann #panikk #uten #vannkanne #kapselmaskin #toalettbesøk #mandag #mai #blogg

12 kommentarer
    1. alltid stressende nÃ¥r vann stopper opp… tenker liksom ikke helt over hvor avhengig en er før du mÃ¥ fylle opp lagre.. 🙂 heldigvis skjer det ikke ofte..

    2. er litt sånn her også om vannet blir borte,men det går som regel bra ) toaletter går fint om en har en vaskebøtte med vannståande hi hi,ha en fin dag

    3. Du kan fint bruke doen om du har vann du kan helle oppi nÃ¥r du har brukt det..sÃ¥ ha en bøtte ved siden av..tilfelle du mÃ¥ bommelomme… Lykke til! og ha en god dag..uten vann..

    4. fruensvilje: Når jeg får slike beskjeder, er det alltid verst før dagen kommer. Nå som den er her, og vannet har vært borte i 1,5 time allerede går det greit. Hihi, jeg er nok en drama queen, som tenker det verste ??

    5. Man kan fylle en bøtte med vann som man kan tømme ned i do for Ã¥ “trekke opp” 🙂 Vi mÃ¥tte gjøre det da vi var uten vann pÃ¥ badet i 2 uker ;o
      Men jeg skjønner deg så godt der. Hater slike ting, blir helt uvel. Det er da man skjønner at man er veldig avhengig av vann, toalett og slike ting hele tiden ;o

    6. At vannet blir borte skjer innimellom her mest pga vedlikehold. Og det merker folk men det blir en vane. Vann mÃ¥ man ha sÃ¥ ikke rart at man blir stressa nÃ¥r en slik beskjed kommer i postkassa. Hva om strømmen blir borte, det er kanskje like ille? Men dette gÃ¥r bra, man mÃ¥ lære og leve i en slik “krisesituasjon”.

    7. Søtmonsen ): Flere har nevnt det med bøtta, og det hadde vært vel og bra hvis jeg hadde husket å fylle den før de tok vannet, hihih!! Det ordnet seg, jeg ble invitert bort så jeg slapp å sitte hjemme :o))

    8. Helge: At strømmen blir borte takler jeg nok mye bedre, den kan jeg faktisk leve uten :o)) For meg er det verre at vannet blir borte, for komplisert Ã¥ forklare… NÃ¥ gikk det greit i dag, for jeg var nesten ikke hjemme :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg