PÃ¥ besøk hos bestisen…

Jeg kan ikke si at jeg var lei meg når Bestisen ringte for å spørre om jeg hadde lyst å komme bort til henne for å holde henne med selskap. Siden jeg var vannløs i dag, syntes jeg det var en veldig god ide :o)) Før jeg dro rakk jeg å ordne sånn at markisen var stabil, og ikke flakset opp og ned. Ettersom sola sto på å stekte inn på balkongen var det greit å kunne dra fra markisen nede, uten å være bekymret for at den skulle løsne….

Bestisen og kusinen har jo vært i Stockholm, og hun hadde tatt mange bilder fra turen…. ABBA-museet, Waxholm, slottet, Astrid Lindgrens verden og mange flere steder fikk de sett, og det var veldig gøy å se bildene. Damene hadde hatt like fint vær som vi har hatt her hjemme… Jeg kunne godt ha tenkt meg en tur til Stockholm selv, og får jeg kattevakt så skal jeg jammen ta meg en tur også :o))

Jeg dro hjem igjen etter å ha sittet og skravlet noen timer, og da var også vannet kommet tilbake igjen, YES!!

På morningen var jeg hos manuellterapeuten å trente både armer og ben… Etterpå endte jeg opp med en dundrende hodepine, som fortsatt murrer til tross for at jeg har forsøkt å døyve den. Jeg tok nok litt hardt i underøvelsene, og fikk svi for det.

#besøk #bestisbesøk #stockholm #bilder #foto #hodepine #trening #behandling #vannløs #mandag #mai #blogg

10 kommentarer
    1. SÃ¥ bra du fikk fylt den vannløse tiden med noe hyggelig!! hihih.. SÃ¥ synd du fÃ¥r sÃ¥ mye plager av Ã¥ gÃ¥ til manuellterapauten.. skal jo ikke være sÃ¥nn da… ish…

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Denne slitte kroppen min reagerer på alt snart, men jeg fortsetter allikevel jeg, hihi!! Veldig greit å slippe å sitte hjemme i dag, og tvinne bena :o))

    3. fruensvilje: Jeg håper virkelig hodepinen forsvinner, og den stive nakken min. Ja det var hyggelig med god venninneprat, aldri mangel på samtaleemner :o))

    4. God bedring! Du får bruke det jeg trøster meg med. Tomrom gjør ikke vondt, så da har du i det minste hjerne. 😉
      Ønsker deg en super tirsdag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg