Hvor ble årene av?

På denne dagen for 40 år siden, 1 juni 1977, ble jeg ansatt i Samvirke Forsikring, som senere ble Vår Bank og Forsikring og som noen år senere ble innlemmet i SpareBank 1 Gruppen. Hvor ble alle disse årene egentlig av?? Mye har skjedd siden den gangen, både yrkesmessig og på den private fronten, på godt og vondt.

Jeg trodde ikke at det skulle bli noen feiring av dagen på jobb, men avdeling stelte i stand litt på felles området. Vi hadde deilig sjokoladekake og kaffe, mens vi satt å skravlet og hadde en fin stund. Vi flyttet fredagskosen til i dag, ettersom jeg ikke er på jobb på fredagene nå om dagen. I tillegg til den gode kaken fikk jeg også en påskjønnelse fra jobben 😊:-)

Number Forty Party Shows Fortieth Birthday Party Or Celebration
Licensed from: stuartmiles / yayimages.com

Det er litt sprøtt å tenke på at ingen av de jeg jobber med nå, var født da jeg begynte nå jobbe!! Det er jo sånn det blir etterhvert, man blir eldst…. Enkelte syntes det er litt merkelig å være den eldste, men det har jeg ikke noe problemer med. Jeg har veldig flotte kolleger som jeg trives veldig godt sammen med 😊

#jubileum #40år #feire #kake #sjokoladekake #påskjønnelse #alder årenegår #samvirkeforsikring #vårbankogforsikring #sparebank1 #torsdag #juni #1juni #blogg

16 kommentarer
    1. Mener du har hatt det bra i den jobben i alle disse årene. Alle kan se tilbake på årene som er bak oss med ulike erfaringer. Jeg tenker; hvor hadde jeg vært hvis jeg hadde starta med det og ikke gått den andre veien? tror de fleste har slike tanker innimellom. Men man lører av erfaring og da gjeldet og gjøre resten av livet til noe som kan virke positivft.

    2. gratulerer,40 år i samme jobb er virkelig flott )) ting innhenter oss,desverre er det bare sånn det er,men så kjekt att avdelingen æret deg og det var vel fortent tenker eg

    3. SÃ¥ koselig at de lager litt oppmerksomhet pÃ¥ sÃ¥nne ting…særlig til trofaste ansatte…Gratulerer!

    4. Gratulerer med 40 Ã¥r i samme jobb!😊💐 Vel fortjent at du fikk pÃ¥skjønnelse og ble feiret da! Mange klarer ikke Ã¥ ha samme jobb sÃ¥ lenge, men det gÃ¥r nÃ¥r man trives og arbeidsgiveren er fornøyd.😊

    5. Helge: Det var nok ikke meningen at jeg skulle jobbe innen forsikringsbransjen fra starten av, men sånn ble det. Jeg har stortrives, og angrer ikke på at jeg begynte der :o))

    6. frodith: Innen den bransjen jeg er i, sÃ¥ skal man helst skifte jobb hvert annet Ã¥r… Det er ikke helt inn Ã¥ være ansatt pÃ¥ samme sted i sÃ¥ mange Ã¥r som jeg har vært… Grattis til deg ogsÃ¥ med dine 20 Ã¥r :o))

    7. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk :o)) Ja jeg syntes det var veldig hyggelig å bli gjort litt stas på, for det er jo en milepel å ha vært der i så mange år :o))

    8. Hanne Beate: Tusen takk :o)) Det var veldig hyggelig at vi hadde en liten stund sammen, med kake osv :o)) Nei, nÃ¥ er det ikke vanlig at folk er lenge i en jobb, det er mer inn Ã¥ ser bedre ut pÃ¥ CV’n om du kun har vært i jobben i et par Ã¥r!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg