Endelig fant jeg en jeg likte…

Jeg har i grunnen alltid likt å gå med sekk, i stedet for veske eller bag… Problemet er bare det at ynglingssekken min har gått i stykker, og det koster skjorta å reparere den. Derfor har jeg vært på jakt etter en ny ganske lenge, men har ikke klart å finne “den rette”. Det er mange fine sekker der ute, men ingen av dem har falt i smak.

Jeg finner alltid noe galt med de jeg ser på… Enten så er de for små, for store, remmene er for korte, eller det viktigste av alt de har ikke glidelåslomme på baksiden. For meg er det superviktig, for der er det perfekt å ha lommebok og nøkler når jeg går ute i byen. Da slipper jeg å være bekymret for at de skal bli stjålet!

På fredagen var jeg en tur hos Nordby Shoppingsenter, og da var jeg innom min favoritt veskebutikk å der fant jeg endelig den sekken jeg hadde lett etter i lang tid. Det er en skinnsekk fra et Engelsk merke som heter The Chesterfield Brand. Den hadde alt jeg var ute etter, i tillegg til at den sitter godt over skuldrene mine, og remmene ikke sklir ned hele tiden :o))

💖 Jeg bare elsker den nye sekken min 💖

#ryggsekk #sekk #thechesterfieldbrand #england #elsker #elsk #sommer #juni #blogg

22 kommentarer
    1. fruensvilje: Jeg falt pladask for den :o)) Veldig behagelig å gå med… Ofte så sklir disse selene ned fra skuldrene mine, men disse gjør ikke det :o))

    2. Kjempefin og praktisk! Jeg liker også best å bruke sekk for da har man armene fri, – min ligner veldig på din men den er i stoff. Jeg har hatt den i 8 år, så den begynner å bli veldig slitt og glidelåsen på toppen vil ikke alltid gå igjen. Smart med skinn for da er den lett å holde vedlike og holder lenge.

    3. Det var en flott sekk. En sekk er alltid en fin ting og bære på, det finns uuvanlig mange utgaver av de. Var heldig og fant en sekk i skogen som noen bare hadde kastet. Jeg tok den med hjem lufta den og vaska den med en klut så var den nesten like god som ny. Har sikkert 4-5 sekker av ymse utgaver. Bra med en sekk på skogsturer. Blir nesten et savn når ejg ensjelden gang er på skogstur uten sekk. Er meldt mye regn noen dager fremover men kunne kanskje klart uten – juni er juni og da smaker sol best.

    4. Ja den var superfin! jeg har også gått over i sekk..eller hadde…nå har jeg ingenting..eller rompetaske når jeg går tur da…hihih..men de sekkene jeg har, har også vært litt for små..eller litt for store…fant aldri den perfekte middlestore..denne kjempe fin ut! Gratulerer!

    5. Hanne Beate: Den forrige sekken min, som gikk i stykker, kjøpte jeg for nesten 20 år siden. Den var også skinn. Jeg ble så glad da jeg endelig fant denne sekken i Sverige, for her hjemme har jeg ikke klart å finne noe tilsvarende. Jeg skal være like flink til å behandle skinnet på denne, så holder denne kanskje i 20 år også :o))

    6. elisebr: Det har du rett i, og jeg har virkelig vært på utkikk ganske lenge etter en sånn sekk. Veldig fornøyd at jeg endelig fant det jeg lette etter :o)) Ha en fortsatt fin kveld :o))

    7. Tone V. Vinningland: Den sitter som støpt på ryggen og over skuldrene, så jeg merker nesten ikke at jeg har den på meg :o)) Måtte jammen over grensen for å finne den, hihihi!!

    8. tusen takk 🙂 Har en ganske travel og trist dag i dag for Kjæresten til mamma er innlagt på sykehus med for høyt blodsukker! 🙁 Men går bra ellers 🙂

    9. Helge: Jeg er så glad for at jeg fant denne sekken, som var akkurat det jeg så etter. Denne erstatter jo en veske eller bag sånn til daglig. Ellers så har også jeg flere sekker i lekre farger, som er til turbruk :o))

    10. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk :o)) Det er ikke lett å finne “akkurat” den sekken som passer, noe jeg har erfart etter å ha vært på jakt så lenge :o)) Når jeg drar ut med kamera, så er det veldig greit med en sekk for da trenger jeg å ha armene fri :o))

    11. frodith: Jeg har hatt et par stykker før denne, som jeg har slitt ut… Veldig praktisk med sekk, for da har man armene fri + at det sparer på såre skuldre og armen :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg