PÃ¥ tide Ã¥ bytte…!!

Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg bytter ikke hudprodukter så ofte… I flere år har jeg nå brukt Nivea, og har i grunnen vært ganske fornøyd med det. Allikevel følte jeg at det var på tide å gjøre et bytte. Det koster jo litt, hvis man skal bytte ut alle produktene innen en serie, og det er vel også derfor jeg ikke har gjort noen endringer tidligere.

Da jeg hadde bursdag ved juletider fikk jeg et gavekort på 1000,-, som jeg kunne bruke hos Nordby, av fetteren min og kona. Jeg har ikke helt vist hva jeg skulle bruke det til, men når jeg var hos Nordby nå på fredag bestemte jeg meg for at jeg skulle bruke det til nye ansiktsprodukter. Først var jeg innom Kicks, men fant ikke noen produkter der jeg ville bruke, men så var jeg innom apoteket å kikket. Da fikk jeg tips av kusinen til bestisen om at No 7 produktene var ganske bra….. Etter å ha snakket med en av de ansatte, bestemte jeg meg for å gå for No 7 :o))

Nå har jeg brukt produktene noen dager, og jeg er veldig fornøyd med dem. Cleansing gelen rengjør huden godt, og toneren gjør huden myk. Både natt og dagkremen er lett i konsistensen, og trekker seg godt inn. Det er Booths apotekene som fører merket. Prisen er også overkommelig, og ligger litt under de mest kjente merkene.

#hudprodukter #no7 #toner #cleansinggel #dagkrem #nattkrem #gavekort #nordbyshopping #kicks #booths #sommer #juni #blogg

10 kommentarer
    1. Ja jeg bruker loreen eller hva den heter..kjøper i dagligvaren..hihi..og bare dagkrem..som du skjønner så er jeg ikke så opptatt av å ta vare på huden..den får bli som den blir..hihih. Men for de som bryr seg, så er det jo et flott tips! Håper du blir fornøyd! Ha en god dag!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: De fungerer helt fint de man får i daglivarebutikkene også, for jeg har brukt det i mange år selv. Jeg prøver å ta vare på huden min, og renser og smører etter alle kunstens regler, hihi!! Om det hjelper?? Se det er ikke godt å si ;o))

    3. Jeg bruker faktisk ikke noe! :o) Har aldri vært sÃ¥ flink til det der, men tidligere sÃ¥ smørte jeg jaffal pÃ¥ litt dagkrem innimellom. Men, etter heteturenes inntog i livet mitt sÃ¥ slutta jeg med det og. Det fins ikke noe verre enn Ã¥ kjenne krem og svette skli nedover kinnene … sÃ¥ de siste 10 Ã¥rene har jeg vært helt uten dagkrem ogsÃ¥. Men om vi skal noe (haha, det er jo hvert skuddÃ¥r da) sÃ¥ hender det jeg sminker meg til og med, med farget krem og rouge og sÃ¥nn. Men det er sykt sjeldent. Og vettu, jeg tror min hud er minst like ok som andre pÃ¥ min alder, selv om den ikke blir tilført noe verken natt eller dag. Jeg tror faktisk en skaper et behov ved at en tilfører fuktighet hele tiden. Gjør du ikke det, sÃ¥ fikser huden seg selv. Mascara og eyeliner derimot, det mÃ¥ jeg ha pÃ¥ stort sett hver dag.

    4. Jeg synes det er deilig med en rens iblant, og noen ganger bruker jeg en mild peeling. Ellers bruker jeg dagkrem, og er det sol bruker jeg solkrem i stedet. Jeg har blitt så glad i produktene fra La Roche Posay, og kjøper de helst fra http://www.komplettapotek.no da de er billigere enn fysisk apotek + at de ofte har tilbud. http://www.apotek1.no er billigere på nettet enn ellers, og der kan man hente fraktfritt i butikk. Jeg har ikke prøvd No 7, men de høres bra ut. :o)

    5. Jeg og bruker ansiktsprodukter lenge, men jeg er ikke sÃ¥ flink til Ã¥ bruke renseprodukter. NÃ¥ er jeg tom for den Forever Living sin serie Sonya, og er pÃ¥ jakt etter ny produkt til ansiktet….. ikke funnet noe enda hehe

    6. Marit: Jeg missunner deg ikke hetetoktene, men det å slippe å bruke en haug med produkter i ansiktet høres ut som en drøm. For det koster, og det koster mye!!! Sminken min består bare av litt pudder oppå kremen, så jeg ikke ser så blank ut og litt rosa i kindene. Har nesten glemt hvordan jeg sminker øye og øyebryn, for det er så lenge siden, hihi!!

    7. Hanne Beate: Nå har jeg brukt No 7 noen dager, og jeg blir bare mer og mer fornøyd med produktene. Jeg kjøpte en mild peeling fra Body Shop, som en kollega tipset meg om. Takk for tipset om komplettapoteket, for jeg bruker også solkrem til ansiktet fra La Roche Posay. Kjøpte en annen for jeg ikke fikk tak i den jeg ville ha, men likte den ikke noe serlig. Nå vet jeg hvor jeg skal få tak i den :o))

    8. Tone V. Vinningland: Jeg var ikke så flink til å rense huden min før, men jeg har blitt bedre på det etter som årene har gått. Nå har jeg brukt de nye produktene i noen dager, og det kjennes ut på huden som det var et godt valgt å gjøre det :o)) Lykke til med jakten på nye produkter ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg