Det ser grÃ¥tt ut….

Ute skinner vist sola, men det er ikke så lett å se igjennom de skitne vinduene mine… De skulle ha vært pusset for lenge siden, men så ventet jeg på at de skulle feie gatene for skitt, og når de endelig fikk gjorde det klarte jeg ikke å løfte armene såpass høyt at jeg klarte å pusse dem. Å så går no dagan, og dager blir til uker…..!!

Jeg tenker med gru på hva den gode husmor sier, hvis hun hadde sett vinduene mine… Hun hadde gremmes å ristet på hode!!

woman cleans the windows
Licensed from: adrenalina / yayimages.com

Jeg håpet å få tatt dem i løpet av denne uken, men i dag våknet jeg med en skikkelig stiv nakke og smerter nedover i skuldrene… Det føles som betennelse, noe som jeg kan få akutt…. Om det var for at jeg forsøkte meg på litt hagearbeid i går, eller om det var en annen årsak vet jeg ikke… Uansett så ble det en dag hjemme med smertestillende midler for å ta toppen av vondtene :o(( Jeg får se ann til i morgen, hvis det ikke er bedre så må jeg ringe legen for å fremskynde timen min. Jeg har time til fredagen, men det kan fort bli for lenge å vente.

Utenfor soveromsvinduet mitt står en stor fin tuja, som ikke ble barbert da vi hadde dugnad i våres. Det har resultert i at jeg nå ikke får opp vinduet mitt, og da får jeg heller ikke pusset det på utsiden når jeg engang orker å gjøre det. Jeg avtalte med vaktmesteren i går at han skulle ta den elektriske kutteren en dag denne uken, og frisere busken på toppen.

#vinduspussing #rentogpent #skullehagjort #betennelse #vondter #nakke #skuldre #hjemme #sommer #juni #tirsdag #blogg
 

10 kommentarer
    1. Trøst deg med at mine vinduer stadig er for skitne også.. men nå er det faktisk bare ei uke siden jeg pussa dem..så føler meg litt ovapå..hehe.. :)) Så får du ha riktig god bedring med plagene <3<3

    2. med regn og vind om hverandre så tenker jeg ikke på vinduene engang,lukk øya og nyt dagen istedenfor hi hi ,men thujaen må trimmes ja,det er ikke noe hyggelig å få den forran vinduet

    3. Kjenner igjen den frustrasjonen…ser alt som BURDE vært gjort..ogsÃ¥ svikter kroppen! Før i tiden sÃ¥ fikk man husmorvikar nÃ¥r man var syk..eller ikke klarte enkelte ting i huset…det er det ikke lengre, og da fÃ¥r det bare gro igjen..hihih..SÃ¥ fint du fÃ¥r noen til Ã¥ stusse hekken…det trengtes ser jeg…Ha god bedring! og lykke til med nakke og arm..de henger godt sammen i smertebildet…

    4. Skitten kommer veldig fort frem når sola skinner inn. Mine vinduer ser ikke så bra ut heller, bør ta de snart. Gikk en kveldstur i skogen i kveld, deilig tross vinden. Leit når ikke ledd og kropp er som de skal være. Bra at jeg fant ladern til den andre mobilen min, lada den opp og fant ut at en venn av meg hadde bursdag nå på lørdag. Sendte en grattis melding i kveld, litt seint men hun takket ihvertfall. Innimellom legger jeg fra meg ting og glemmer helt hvor det er. Ha en fin aften.

    5. fruensvilje: Jeg hadde håpet at han kom i dag å dei sette den, men det gjorde han ikke. Jeg får jo ikke gjort noe med vinduene mine nå uansett, sa det haster jo ikke så fælt.

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg husker at moren min fikk husmorvikar, en gang da hun fikk skulderen ute av ledd…. Nei, nÃ¥ mÃ¥ man nok klare seg selv gitt, og da fÃ¥r det bli som det blir. Ja siden tujan stÃ¥r ute i borettslagets bed, sÃ¥ fikser vaktmesteren barberingen. Det det blir til at jeg ringer til legen i morgen, for det fungerer ikke med jobb kjenner jeg.

    7. Helge: Ja nÃ¥r sola kommer sÃ¥ ser man virkelig hvor ille det er, og i ettermiddag og kveld satt jeg ute pÃ¥ balkongen… Vinduene der ute er jo nesten verre en de i leiligheten, sukk! Det var kanskje litt mindre vind inne i skogen, eller var det kanskje like friskt? Uansett var det sikkert godt med en tur ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg