Hvor blir den av?

Vanligvis pleier jeg å få faktura i nettbanken fra Hafslund i god tid innen jeg får lønning, og på den måten blir den betalt midt i måneden hver måned. I mai kom den så sent at jeg faktisk helt glemte å betale den, men oppdaget det før det gikk ut noen purring. Denne måneden har det ikke kommet noen faktura i det hele tatt, og jeg liker ikke at den uteblir uten at jeg vet hvorfor.

Derfor ringte jeg like godt til Hafslund på formiddagen i går, for å sjekke opp hva som hadde skjedd. Årsaken var at det var blitt feil med faktureringen, slik at alt som skulle være med ikke hadde kommet med. Derfor kommer jeg, og sikkert mange med meg, til å få en større regning i juli måned.

Kjekt å vite!!!

#faktura #regning #uteblir #hafslund #opplysning #kjektåvite #sommer #juni #onsdag #blogg
 

6 kommentarer
    1. Så kjedelig…men du får holde av litt penger til den da…aldri gøy med store regninger! hihih. ha en god dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg