Balkongliv i sommersol..

I natt har jeg sovet meg igjennom hele natten uten og våkne en eneste gang. Jeg hadde litt hjelp av en sterk smertestillende tablett, for at jeg ikke skulle kjenne vondtene i nakken og skuldrene mine. Det gjorde utrolig godt å få sove ordentlig…. Nakken var allikevel ganske stiv og sår da jeg våknet, så jeg skal ta livet helt med ro i dag.

En snartur ut blir det nok, for noen nødvendige varer mangler i kjøleskapet.

Jpeg
 

Jpeg

Før sola treffer balkongen er det alltid kjølig og deilig, og de gangene jeg har muligheten til å sitte der da, så gjør jeg det. Kattene er fortsatt ganske nysgjerrig på de nye plantene, og er stadig borte å skal smake på dem. Det smaker ikke godt, men de må prøve allikevel.

Nå som armene mine igjen er så såre, må pc’n ligge så jeg blogger via nettbrettet. De ordforslagene som kommer opp der noen ganger er helt ville, og det blir mye feil i teksten. Jeg leser over før jeg poster innlegget, men det glipper allikevel har jeg sett. Det får bare bli sånn, ellers så blir det dårlig med blogging, og det har jeg jo ikke lyst til…

Vet du hva, nå er det så stille ute at det er kun vinden, insektene og fuglene som høres 😊

#balkongliv #sommerdag #sol #stillhet #velvære #sommer #blogging #juni #torsdag #blogg 

12 kommentarer
    1. God søvn er gull verdt.. men sovet ei hel natt de siste 30 Ã¥ra har jeg ikke opplevd… Deilig Ã¥ ha en fin uteplass og det ser hyggelig ut der hos deg :)) God bedring med vondter ..og ha en fin dag videre <3

    2. Så godt du fikk sove..og det ser veldig deilig ut på verandaen din.. Du må ha en god kveld!

    3. annebe: Det er ikke så ofte jeg sover igjennom en hel natt heller, og når jeg først gjør det er det med litt hjelp. Balkongen min er min lille friplass hvor jeg elsker å sitte ??

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Det gjorde godt med men full natt søvn, noe jeg merket på hele kroppen ?? Balkongen er mitt lille fristed, og jeg nyter virkelig å sitte der. Ha en fin kveld du også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg