Litt velvære til kroppen

Vet ikke hvordan det er med deg, men jeg syntes nå at det kan være vanskelig å finne gode produkter til kroppen og hendene. Som ikke gjør et dypt innhugg i bankkontoen. Det at jeg har en veldig vanskelig hud, gjør jo ikke saken det spor bedre, og mange av produktene som andre kan bruke, kan dessverre ikke jeg. De har ingridienser i seg, som gjør at huden flasser av på hender og på føttene.
 
Når jeg var på Jessheim her om dagen stakk jeg en tur innom The Body Shop, for å kjøpe mer av de søte små tubene med håndkrem som jeg kjøpte tidligere. Kremen inneholder mandel og honning, og jeg kunne faktisk bruke den uten at huden løsnet og falt av. I tillegg lukter den også ganske godt. Jeg endte opp med å kjøpe noen flere produkter, mens jeg nå først var der.

Jeg kom ut av butikken med, Body Lotion og dusjsåpe + den deilige håndkremen. Fra før har jeg fin peelinggel, den i oransje tuben, som jeg ble tipset av en kollega. Peelinggelen er noe av det beste jeg har brukt noen gang, og har gjort underverker for huden min. Body Lotion’n kan faktisk brukes som håndkrem, noe jeg har testet ut og som også fungerer veldig bra for meg :o))

Syntes du det er vanskelig å finne gode produkter?

#hudprodukter #kropp #ansikt #føtter #velvære #kremer #bodylotion #håndkrem #dusjsåpe #peeling #jessheim #thebodyshop #

8 kommentarer
    1. Jeg ssyns også det er vanskelig å finne gode hudpleie produkter som passer. Men håndkremene til body shop er knallgode 🙂

    2. Jeg varierer i det jeg kjøper ..noen ganger er jeg fornøyd andre ganger ikke :)) Lenge siden jeg har handla på Body shop men har hatt en god bodylotion derfra før :)) Fint med tips og inspirasjon fra andre :))

    3. Så bra du har funnet det som fungerer for deg..jeg har ikke problemer med det og kan bruke det meste..

    4. Sikkert fine produkter det der, sjøl så pleier jeg og skaffe slikt etter behov. Så det blir ikke så ofte jeg kjøper slikt. Noen kremer til beina kanskje siden jeg går så mye på asfalt eller så er hudkrem en fin sak og sterk solkrem nå om sommern. Tilbudet på slike kremer er stort mend et er som alt anna, ikke alt virker som det skal.

    5. annebe: Jeg prøvde noen bodylotion fra body shop for noen år siden, men da var ikke utvalget det samme som det er nå. Til tross for at jeg har veldig tørr hud på armer og ben, ble de for fete og det føltes klissete. Nå har de bedre utvalg, og de som jobber der er flinke til å guide kundene til å finne det som passer :o))

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Det er ikke så lett å finne produkter som passer, når man har vanskelig hud. Jeg missunner de som bare kan gå inn i en butikk, rive med et produkt å smøre seg inn, hihihi!!

    7. Helge: Føttene er det viktig å ta være på, både med gode sko og kremer for at de ikke skal bli tørre og såre. Solkrem er noe jeg bruker hver dag nå om sommeren, og gjerne faktor 50 for ansiktet. Jeg fikk ikke tak i den jeg har brukt de siste to årene, så jeg måtte skaffe en fra et annet merke. Grei, men savner den andre… Ha en fin og solfylt dag Helge :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg