Litt slÃ¥tt ut kan man si…

Skal si at jeg fikk svi for min dumme beslutning om å være gartner… I tillegg til at jeg fikk vondt, ble jeg også ekstremt støl i alle de musklene og scenene jeg tydeligvis ikke bruker noe særlig. Jeg burde jo ha vist bedre, og heller ha mast på de som hadde mer muskler og var sterkere enn jeg er selv, men det nytter ikke å være etterpåklok….!!

Unhappy woman with elbow pain
Licensed from: Wavebreakmedia / yayimages.com

Først i dag var kroppen sånn någenlunde tilbake til sin normale stive seg, og jeg hadde ingen problemer med å komme meg opp når klokka ringte. Ute skinte sola, og det lovet til å bli en knalldag med høye og fine temperaturer :o))

Ettersom det er stengte tunnelløp og vegarbeid over alt i område rundt der jeg bor, og på veg ned mot Oslo sentrum har jeg valgt å la bilen stå. I stedet kjører jeg kollektivt, sammen med alle de andre som ikke har tatt ut ferie enda. Det er buss for tog på noen strekninger, så på enkelte stasjoner står det en del mennesker som fyller opp de ellers så luftige vognene.

Bestisen har sin første dag med cellegift på A-HUS i dag, og hun sendte meg nettopp en Snap å fortalte at hun var gjort klar. De hadde ikke begynt å kjøre det inn enda, men det skulle snart skje. Jeg er veldig spent på hvordan dette føles på kroppen, og hun lovet å ringe meg i kveld hvis formen var OK. Kusinen Brit er med som støtte og venn i dag :o))

#gartnerarbeid #hagearbeid #vondter #smerter #ubehag #sol #fintvær #sommer #juli #torsdag #blogg

10 kommentarer
    1. Ja, det er lett å være etterpåklok, men det har liksom ikke så mye for seg 🙂 Men godt å høre at du er tilbake til der du var da, selv om du helst skulle være mye bedre 🙂
      Jeg og sjefen har blitt enige om at jeg trenger en pause fra jobb og sykemelding og alt det der så fra mandag av skal jeg ha 4 uker ferie 🙂 Trur jeg trenger å koble helt ut og ikke stresse over jobben på de dagene jeg er for dårlig til å jobbe, og heller kjenne på følelsen med å være hjemme med god samvittighet 🙂 Håper det hjelper litt og at jeg kan komme litt sterkere tilbake til jobb etter ferien <3

    2. Ja , men da har du lært til neste gang ..hehe.. og bra du er bedre nå <3 Håper formen til bestisen blir ok etter behandling også.. Fin dag videre <3

    3. Man lærer av alt og da gjør man ikke det samme i fremtiden. Håper det går bra med bestisen. Alle kan bli syk og da er det bra at hjelp finns. Ha en fin kveld.

    4. Uff..ja jeg tenkte meg det etter Ã¥ ha hørt at du prøvde deg med hekkesaksa..for jeg har gjort akkurat det samme deg…Vi føler oss som super kvinner vettu…hihihi…HÃ¥per du snart er bedre! ha en god kveld og nyt sommeren! (hÃ¥per det har gÃ¥tt bra med bestis i dag)

    5. Elevele: Nei, etterpÃ¥klok har nok ingenting for seg…. Det blir godt for deg med ferie, og jeg hÃ¥per virkelig du klarer Ã¥ slappe av Ã¥ vile kroppen ordentlig. Selv har jeg igjen Ã¥ jobbe 6 dager fordelt pÃ¥ 2 uker, før jeg kan ta ferie… Jeg ser virkelig fram til 4 uker total fri :o))

    6. frodith: Snakket akkurat med bestisen i sta, og det har gått veldig fra i dag. Det eneste ubehaget hun har hatt, er asmaen hennes slo inn så de måtte stoppe opp for å gi allergimedisin. Hvis de fortsetter slik, så kommer dette til å gå bra :o))

    7. annebe: Ja jeg kommer ikke til å begi meg ut på den typen gartnerarbeid igjen :o)) Det gikk veldig bra med bestisen i dag. Snakket nettopp med henne, og behandlingen gikk veldig fint å hun har ikke merket noen bivirkninger heldigvis :o)) Ha en fortsatt fin kveld!

    8. Helge: Så lenge man lærer av sin dumme feil er det jo greit :o)) Det gikk veldig bra med bestisen i dag, og hun slapp noen bivirkninger :o)) Ha en fin kveld du også :o))

    9. dvergpinschere i mitt hjerte: Knis, superkvinne vet jeg nå ikke :o)) Du vet jeg bor jo alene, og da må man jo klare det meste selv. Man har liksom ikke lyst til å be om hjelp hele tiden, selv om man burde gjøre det! Det har gått veldig bra med bestisen i dag. Snakket nettopp med henne, og hun hadde ingen bivirkninger av behandlingen. Det var bare astmaen hennes som slo seg litt vrang, men hun fikk medisin på sykehuset så det ordnet seg. Ha en fin sommerkveld :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg