Der satt den

Jeg vet ikke hvor lenge jeg har gått å gnålt om at jeg snart skal skaffe en ny tattis, men det er en ganske god stund… Det kan sikkert de som er i min omgangskrets bekrefte, hehe!  Forsøkte å få en time nede i Oslo på et par studioer, men de hadde veldig lang venteliste, at jeg droppet dem begge. Tenkte heller å se andre steder, men det ble bare med tanken til nå…

I går var bestisen og jeg en tur på Strømmen, og da stakk vi innom Tattoo Tom, som ligger i Storgata. De hadde faktisk en time i dag kl 15, og den tok jeg vettu…

Denne gangen var det tre små ord jeg hadde valgt ut, “Je Suis Prest”, som betyr Jeg Er Klar.. Første gangen jeg hørte ordene på fransk var da jeg så på tv-serien Outlander, og jeg syntes de var så fine og passende. Nå sitter de altså på min venstre arm, for alltid :o))

Det er første gangen jeg tok på innsiden av armen, og jeg hadde hørt at det var verre å ta det der. Huden er jo tynnere, men jeg syntes at det gikk veldig greit, og ikke var det vondt heller. Når det er sagt så har jeg vel aldri syntes det har vært vondt å tattoere meg. Akkurat nå er armen godt pakket inn i glaplast, men det er mulig jeg tar den av når jeg går å legger meg.

#tattoering #tattis #tattoert #tattotom #trømmen #jesuisprest #jegerklar #tirsdag #juli #sommer #blogg

14 kommentarer

Siste innlegg