Han viste meg fingeren….

Det er ikke ofte jeg blir satt ut, men i går ettermiddag ble jeg faktisk det. Jeg kom kjørende, og skulle parkere bilen før jeg skulle til Tatto Tom Studio. Plutselig kjører en eldre mann rett ut fra en en plass, sånn at jeg måtte bråstoppe. Ja, han kom nok fra høyre men i dette tilfellet hadde han faktisk vikeplikt for meg.

Han ble så forbannet, og jeg kunne se hvordan han kjefet igjennom den opprullede vindusruten. Så plutselig skøt midterste fingeren i været og han stirret olmt på meg. At folk kan bli forbannet på meg er helt greit, jeg gjør sikkert masse ting som irriterer andre og noen ganger gjør jeg rare ting også, MEN det som ikke er OK er når noen viser meg fingeren. Jeg var stresset og irritert pga av kø på vegen, så han fikk min noe runde midterste finger tilbake. Det var tydeligvis greit at han viste meg fingeren, men han taklet dårlig at han fikk den tilbake.

Jeg gadd ikke å bruke mer tid på den hissige mannen, og svingte rundt han å kjørte videre inn i parkeringshuset. Hvor lenge han ble sittende der å bruke seg, vet jeg ikke men han hadde i allefall ikke kjørt videre i det jeg forsvant inn i parkeringshuset lengre bort i veien…

Hva gjør du hvis noen viser deg fingeren??

#upyours #fingervisning #hissigpropp #unødvendig #bilkjøring #temperament #utblåsning #mandag #juli #sommer #blogg

12 kommentarer
    1. Jeg kan knapt huske at noen ha vist meg fingeren, men utrivelig er det, det skal være visst. Jeg har vist finger EN gang og det var til en bølle som omtrent lÃ¥ bakpÃ¥ støtfangeren pÃ¥ bilen min over en viss strekning. Da ble jeg redd, og det ga seg utslag i et skikkelig sinne – som til slutt resulterte i en finger i speilet! 😛

    2. Jeg hadde vel glemt det hele og tatt det hele som en opplevelse – en dÃ¥rlig en. Alle kan bli sint og gi uttrykk for det men man burde tenke litt. Det er heller sjelden at man kjenner den man møter i trafikken. I trafikken bør man oppføre seg pÃ¥ en rett mÃ¥te, ha respekt for andre trafikanter og ikke gjør slike ting som den mannen du skriver om.

    3. karidansen: Jeg pleier heller ikke å vise fingeren, for man vet aldri hvordan motparten vil reagere. Denne gangen var det nok mitt hissige temperament som tok over, da mannen viste fingeren til meg. I ettertid tenker man at man burde ha latt være, men gjort er gjort.

    4. Helge: Man bør oppføre seg i trafikken, ogsÃ¥ jeg…!! Jeg tror ikke at jeg ville ha vist fingeren til mannen om ikke han hadde gjort det først. SÃ¥ er det dette med mitt hissige temperament da vettu!!

    5. Jeg hadde nok vist fingeren jeg også, og jeg er IKKE av den hissige typen. Men om folk er EKLE mot meg, når man har gjort noe som ikke er med vilje..(hvis det overhode var noe DU kunne noe for..) da blir jeg så sint at jeg antagelig hadde tatt igjen 😮

    6. frodith: Jeg kjørte på i en gate, og mannen kom fra en parkeringsplass å hadde således vikeplikt for meg. Jeg har ikke noe dårlig samvittighet, for jeg føler innerst inne at mannen fortjente det!! Greit å bli litt sint tenker jeg :o))

    7. Han hadde ihvertfall ingen grunn til å bli sint siden det var hans feil, og han ble nok ganske forfjamset da du viste han fingeren siden han ble sittende så lenge, hehe. Synes jeg ser han, haha. :o))

    8. Ish…sÃ¥ utrivelig..jeg tror ikke jeg har fÃ¥tt oppleve det..ikke som jeg har sett..sÃ¥ vet ikke hva jeg hadde gjort..kanskje gjort det samme igjen..eller bare kjørt videre…man aner ikke før man er i situasjonen…var nok lurt av deg Ã¥ bare kjøre videre etterpÃ¥..sÃ¥ kunne han sitte der og tenke..hihih

    9. dvergpinschere i mitt hjerte: Hehe, jeg hÃ¥per han dro hjem Ã¥ tenkte godt igjennom oppførselsen sin… Nei, man vet aldri hvordan man reagerer i slike situasjoner, og det er kanskje like greit :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg