Tredje feriedag – ingen selfiedronning jeg nei

Når jeg var ute på tur i dag, tenkte jeg at nå skulle jeg prøve selfieskjermen på den nye Sony kamera… Man skulle jo tro at det ikke var så veldig vanskelig! Nei, det å ta et klart å fint bilde er ikke noe vanskelig i det helte tatt, men det å se vettu ut, se det er en helt annen historie. I allefall for meg!!

Det var det samme hvordan jeg så mot kamera, så ble det hele tiden feil. Jeg så oppover uansett hvor mange bilder jeg tok, og til slutt ga jeg opp. Det fikk bare bli som det ble…. Du kan jo se selv!

Vanligvis pleier jeg å fixe å ta bilde av meg selv med mobilen, men heller ikke det lyktes helt i dag… Nå ja, bilde viser nå i alle fall 3 damer som har det gøy, og koser seg når de er på tur :o))

Ja ja, bildene ble nå i allefall klare og fine, selv om jeg glaner over kamera på alle sammen, hihi!!

#selfie #selfiedronning #mislykket #morsomt #gøy #koselig #ute #sol #sommer #juli #onsdag #blogg

6 kommentarer
    1. Herlig..det ene sÃ¥ du da rett pÃ¥…nr 4… Flotte bilder! og en flott dame er du!! Koselig med alle damene pÃ¥ tur!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg