Syttende feriedag – Ã… for et brÃ¥k det var…

Etter å ha trasket en god stund på IKEA og skrudd sammen et skrivbord i går kveld, var jeg ganske trøtt og sliten å fant senga ganske tidlig i går. Ikke ofte det skjer, men jeg tror at jeg sov før hodet traff hodeputen.

Rundt klokken 2 i natt våknet jeg av at begge kattene kom opp i senga mi, og var ganske stresset. Årsaken ble fort klar, for det lynte og tordnet i et sett. Kattene bryr seg ikke så veldig mye om torden på dagtid, men om natten når det nærmest blir dagslys liker de seg dårlig. Inne på soverommet har jeg rullgardin, så der syntes ikke lynet så godt, og da følte de seg trygge oppe i senga. I tillegg til at det tordnet ute, så bøttet det jo ned regn som om noen hadde skrudd på alle kranene….


(bildet er lånt fra Google)

#vær #lyn #torden #lynogtorden #uvær #regn #styrtregn #sensommer #august #onsdag #natt #blogg

10 kommentarer
    1. Uff..ja det var skikkelig buldertorden fra ca kl 0100 til langt pÃ¥ natt..jeg mÃ¥tte inn til hundene..og fikk etterhvert tre hunder i senga…de satt med store øyne og tittet mot vinduet..som var sperret for utsyn..Det smalt sÃ¥ det rista i huset her…var ikke noe gøy…liker ikke…

    2. Veldig trykkende vær og regna her, men har ikke hørt noe torden i natt eller ellers..:)) Skulle vært en tur på Ikea, men har ikke orka.. får ta det til høsten.. Fin dag videre <3

    3. Hørte ikke en dritt jeg 😀 Men hørte rykter om… NÃ¥ har jeg vondt ihodet, og det er vel litt torden i lufta fremdeles kanskje 😀

    4. Regna godt her i gÃ¥r ettermkiddag noen timer men hørte ikek noe lyn eller torden natt til i gÃ¥r. Tror det kan være veldig lokalt – men jeg liker den slags veldig godt. Det blir sÃ¥ koslig da. Min mor elsker den slags vær.

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Huff det er ikke greit for dyra når det er sånt vær. De var ganske storøyde mine puser også ja. Jeg bor jo heldigvis i blogg, så det rista ikke i bygget selv om det smalt bra.

    6. annebe: Hadde det ikke vært for kattene, er det ikke sikkert jeg hadde våknet jeg heller. Nå har jeg faktisk vært på IKEA i to omganger. I dag for å kjøpe en god stol å sitte på, for den jeg hadde tenkt å bruke passet jo ikke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg