Tjueførste feriedag – sløv start på søndagen

Da jeg slo opp øynene i dag var klokken allerede blitt 10:30, og jeg skjønte ingenting. Ikke la jeg meg så veldig sent i går heller, og sovna gjorde jeg med en gang også. Jeg kan heller ikke påstå at jeg var veldig sliten i kroppen, men jeg var kanskje det allikevel da.

Kattene lå rett ut å sov de også, Ronja på aktivitetsmatten og Vinja på det runde klore/klatrestativet i gangen. De løftet knapt på øyelokkene engang da jeg sjanglet meg opp, og ut på kjøkkenet. Når de skjønte at mamsen skulle ordne med rent vann og frokost satt de rett bak meg med en gang, hihi!!

Etter at morgenstellet til både tobente og firbente var ferdig, flyttet hele gjengen ut på balkongen. Ronja i en den ene stolen, og jeg i den andre med kaffekoppen min… Hihi, jeg burde vel ha tørket av koppen litt før jeg tok bilde, men har man tatt noen slurker så blir det jo merker, sånn er det bare :o))

Vinja ville kose, og da må hun ligge i fanget… Først så tråkket hun rundt hele fanget mitt, før hun la seg til rette å sovnet å malte så høyt at jeg ble nesten trøtt igjen. Det var så stille og rolig nede i gaten, så det var en fryd å sitte der. De fleste som skulle til stranden eller andre steder, hadde allerede dratt ut. Vi ble sittende der å nyte formiddagen, inntil det ikke var formiddag lenger :o))

Etter at jeg hadde klipt meg før helgen, ble det etterlyst før og etter bilder. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å legge ut noe, så ombestemte jeg meg. Før bilde kan man jo bare skrolle litt nedover på bloggen, så dukker det opp noen :o)) Dagens bilde er meg helt i natura uten sminke av noe slag, og håret har vel heller ikke sett kammen tror jeg :o))

For meg er dette en perfekt start på en søndag… Bare sitte ute på balkongen, og ikke gjøre noen ting hvis det er det som faller meg inn :o))

#sløvstart #formiddag #balkongliv #kaffe #katter #nyte #nytelivet #søndag #helg #sensommer #august #blogg

6 kommentarer
    1. Deilig med rolige søndager..og andre dager..hehe.. :)) Kaffe og kattekos på balkongen er ikke det verset en kan bedrive søndagen med.. Håret ser veldig bra ut , fin blei du <3

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk :o)) Det var deilig med kort hår med fasong igjen, og ikke se ut som en piasavakvast, hihi! Jeg trengte en sånn avslappende dag kjente jeg, så dette var perfekt :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg