Tjueandre feriedag – Forden er happy

Som jeg fortalte for et par dager siden så ble Fordens venstre frontlykt helt mørk, og det var jo ikke bra nå som høsten nærmer seg med raske skritt. 

Ut på dagen i går dro Bestisen (som var på besøk) og jeg ned tll Mekonomen i Smalvollveien, for å høre om de hadde mulighet til å se på det sånn med en gang. Etter å ha ventet noen minutter kom Verksmesteren ut og sa at de kunne se på Forden. Ville jeg at de skulle se over de andre lysene også?? Klart jeg ville det.

I mens de holdt på med Forden satt vi godt tilbakelent i venteavdelingen med henholdsvis kakao og kaffe. Det måtte vi nesten drikke for å holde varmen, for det var så vanvittig kaldt der. Brrrr, hadde nesten neglesprett etter bare noen minutter.

Etter å ha ventet en liten stund var Forden ferdig, og den ble friskmeldt i alle de andre lysene også. For dette betalte under 500,-, noe jeg ikke syntes var ille. Nå er både Forden og jeg fornøyd, for vi kan kjøre ut i kveldsmørket uten å være bekymret for at vi ikke blir sett :o))

#forden #bil #lykter #lys #mekonomen #fixet #ordnet #service #fornøyd #sensommer #august #mandag #blogg

4 kommentarer
    1. hverdagslivetivollen: De har fornuftige priser hos Mekonomen, og dersom det ikke er noe spesielt har de som regel tid å ta tingene på dagen. Godt å vite at bilen er i stand :o))

    2. SÃ¥ bra..og ja..alt koster..sÃ¥ det var ikke ille det nei..bare pærene er jo svindyre…ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg