Sommergave fra snille søte Tone

Her om dagen fikk jeg en melding fra en av mine kjæreste bloggvenninner Tone, hun hadde bestemt seg for å sende meg en sommergave. Det er ikke hver hver dag jeg får gaver på denne tiden av året, så jeg ble både overrasket og veldig glad. 

Tone, mannen og ungene har forresten vært i Vietnam i sommerferien for å besøke familien, og du finner en del om reisen og andre ting inne på bloggen hennes HER. Hun har en flott blogg som jeg anbefaler deg å besøke, hvis du ikke allerede har gjort det da :o))

Postmannen min pleier sjelden å ha med seg post til meg på fredagene, men i går vettu hadde han det. Jeg ble helt satt ut jeg for at han hadde valgt å ta med en pakke til meg, i stedet for å vente til mandagen som er vanlig. Selv om jeg har voksen i mange år allerede, så blir jeg som et barn på julaften når jeg får pakke, hihi :o))

Oppe i pakken var det ikke bare en ting, nei se her……

Først var det en søt kattepung som jeg forelsket meg i med en gang, for det er jo ingen hemmelighet at jeg elsker katter. Jeg er jo veldig begeistret for ting innen den sjangeren også :o)) Ikke bare var pungen søt, men det var plass til småpenger, noen litt større, et og annet bankkort samt et lite nøkkelknippe 😍 For deg som er observant, ser du at det henger noe over kanten på pungen, les videre så får de se ordentlig på den søte gaven.

Et fantastisk flott perlearmbånd 😍 Nå er det ikke bare Tone som er glad i rosa, for det er nemlig jeg også så dette var jo midt i blinken. Mens jeg sitter her å skriver, kom jeg på at dette passet perfekt til det rosa halsbåndet (hjerteformet) med matchende ørepynt 💖

Det stopper ikke her, les videre 😉

Jeg fikk også dette nydelig skjerfet, som jeg ble helt forelsket i med en gang 😍 Lett, luftig og behagelig mot huden!

Jeg måtte jo prøve skjerfet med en gang, og fargen passer meg perfekt. Skal jeg være helt ærlig så har jeg faktisk gått å sett etter et skjerf i denne fargen også, for jeg hadde nemlig ikke det fra før.

Tusen, tusen takk kjære Tone for de flotte sommergavene 💖

#gaver #sommergaver #glad #glede #takknemlig #overrasket #http://fruvinningland.blogg.no/ #pung #armbånd #skjerf #perfekt #elsker #lykkelig #sensommer #august #fredag #blogg

14 kommentarer

Siste innlegg