Outlander-marathon

Det er ingen hemmelighet at jeg er STOR fan av tv-serien Outlander, og om under en uke starter Viaplay å sende første episode i sesong 3. I den anledning holder jeg på med å se igjennom sesong 1 og 2 på nytt, slik at alt skal være frisk i minnet når den nye sesongen starter opp igjen.

Jeg burde egentlig ha startet mye før, sånn at jeg kunne nøye meg med et par episoder av gangen. I går var ikke formen helt på topp så da satt jeg godt plantet i godstolen, og så 10 episoder. De som ikke er blodfan vil nok si at jeg er sprø, og det er jeg kanskje også, hihi!! Tenkte jeg skulle ha en liten pause i kveld, og så gyver jeg løs på sesong 2 som består av 13 episoder.

Følger du Outlander eller en annen serie kanskje?

#outlander #tvserie #viaplay #sesonger #tv #blodfan #fan #høst #september #tirsdag #blogg

14 kommentarer
    1. hverdagslivetivollen: Ja ikke sant, veldig lett å bli hekta på denne serien ser du ;o)) Den har alt, steamy scener så brillene dugger, drap, drama og masse annet, hihi!!

    2. Hva er det med denne serien som gjør at du liker denne sÃ¥ godt? Skjønner deg godt, andre igjen stÃ¥r i dagevis i billettkø, reiser til USA pÃ¥ konsert osv…. Er man fan sÃ¥ er men fan. Det er sikkert en kjempefin serie men jeg har aldri sett en eneste spisode.

    3. Kos deg!! jeg følger ikke med pÃ¥ denne..men mye annet…hihih NÃ¥ gÃ¥r det jo i ett her…masse nye ting Ã¥ følge med pÃ¥..ha en god kveld!

    4. Helge: Denne serien har alt fra steamy kjærlighetsscener, drap, spenning, overtro, og alt sammen spunnet inn i virkelige historiske hendelser. Jeg vet om flere som har blitt helt hektet når de hadde sett første episoden.

      Jeg har også reist til utlandet for å gå på konsert, og jeg ville nok ha gjort det igjen ??

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja denne uken blir det bare Outlander, og jeg kommer til å drømme meg helt bort i serien. Blir nok ikke sett på så mye annet før neste uke, hihi!

    6. fruensvilje: Det var kanskje litt mange episoder med en gang, men nÃ¥ ligger jeg i rute til nye sesongen starter neste uke. Ja du har sÃ¥ rett…, med at det er godt de sender en og en episode ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg