Opp å hoppe…

Jeg tror jeg kan telle på en hånd, de dagene i løpet av året hvor jeg våkner utvilt og i fin form. I dag er en av de dagene, og for en følelse… Øyelokkene mine gled sakte opp ved 08:30 tiden i dag, og kroppen knaket ikke nevneverdig da jeg slang bena ut av senga. Sånne dager må man bare nyte…..

I går etter at jeg hadde gjort unna det jeg skulle gjøre, plantet jeg meg godt i godstolen og satte tv’n på Nettflix. Det var på tide å komme seg igjennom sesong 2 i Outlander. Det ble en enosjonell dag og kveld, for noen av episodene av så triste at det var nesten ikke til å holde ut… Når rulleteksten gikk etter siste episode, føltes det tomt og rart…. Jeg lever meg jo så totalt inn i handlingen at den sitter i kroppen en stund etterpå…. Nå er det håp, for på mandag kommer første episode av sesong 3 😍

Her om dagen ringte det på døra, og utenfor sto en ung kar fra Arbeiderpartiet… Han ville gi meg litt informasjon om partiet, og så fikk jeg en rose av ham. Stakkar’n, ikke karen men rosa, hang med hode å trengte sårt å komme i vann. Hvor lenge den hadde blitt båret rundt uten næring vet jeg ikke, men den fikk et nytt snitt i stilken å kom i vann. Den har kommet seg ganske betraktelig, selv om den er litt pjusk enda…

Ute er det en grå dag, men så langt er det oppholdsvær… Det kom nok regn i går kveld og i natt så jeg håper virkelig at det “bare” er grått, men gjerne noen solstråler også. Akkurat det siste tviler jeg litt på ;o))

#våken #utvilt #form #kroppen #vær #regn #grått #outlander #tvserie #fan #blodfan #hekta #photo #rose #rødrose #rød #arbeiderpartiet #høst #september #lørdag #blogg

16 kommentarer
    1. Jeg har ikke sett Outlander, men har vurdert det da mange sier det er bra 🙂 Nå har jeg jo ikke lenger noe fast å se på, siden Orphan Black er slutt, Orange is the new Black har pause, Game of Thrones har pause og The Walking Dead har pause. Vææææ! Begynte såvidt å se på Ozak her om kvelden, og trur egentlig jeg vil se det videre, men i går sovnet jeg midt i en episode fordi jeg var så sykt trøtt :O Og så våknet jeg plutselig av en snap på telefonen (de fleste veit at de ikke får sende meg meld og slikt etter et visst klokkeslett siden jeg våkner så lett, men det hender noen glemmer seg litt) og etter det fikk jeg ikke sove igjen what so ever. Var derfor ganske så trøtt når jeg sto opp 07.30 i dag, men jeg er ikke fult så død likevel 😛

    2. Elevele: Siden jeg er BLODFAN av Outlander, så mener jeg jo at du burde se den, hihi!! Jeg er heldig sånn at jeg ikke våkner av at folk sender meg melding eller snap’er. Ofte har jeg litt av en jobbe å se igjennom de som har kommet i løpet av natten ;o))

    3. Slipper katten en fis våkner jeg av det også- veldig var på lyder 😛 Men kan ikke sette telefonen på lydløs, for da får jeg ikke alarmene til å fungere 🙂
      Ja, skal gi det en sjanse i alle fall- kommer tilbake med oppdatering når jeg har sett litt 😉 he he

    4. Deilig å ha en god dag :)) Outlander har jeg ikke sett..men altid gøy det kommer mer av serier man liker :)) Godt det ikke var han som kom med rosa som hang med hodet..hehe… Kos deg med lørdagen videre <3

    5. Kos deg med serier..og sol har vi fått litt av..og regn..og grått og blåhimmel!! alt…på en dag..hihih ha en god kveld!

    6. Ja, man blir litt tom. De har liksom blitt en del av livet ditt 😀 Men er ikke like ille når man vet det kommer en sesong til. Er verre når det er helt over. Som da jeg så siste film av ringenes herre. Det skulle ikke komme noe mer, det var over.
      Men er så fælt å være ferdig meg en serie ;o

    7. Søtmonsen ): Endelig en som forstår hvordan det føles… De fleste bare rister på hode når jeg forteller om hvor tomt det er, for det er jo bare en tv serie!!! Nå er det bare en dag og en natt igjen så starter de opp igjen :o))

      Ja det er helt klart verre med filmer, som for eksempel Ringenes Herre. De har jo valgt å forholde seg til bøkene som er skrevet, og på en måte er det greit. Syntes ikke det alltid er like vellykket når de filmer videre på karakterene ut i fra et filmskript….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg