I dag kom det jeg har ventet pÃ¥…

I dag våknet vi til regnet som trommet på tak og vannbrett her i Oslo, og det har fortsatt med å regne hele tiden. Det er et perfekt vær ut og være inne i, hvis jeg skal være helt ærlig :o))

Jeg er ikke så veldig glad i regnvær egentlig, og hater å være våt. Allikevel så syntes jeg det er koselig å ligge i senga, en tidlig morgen å høre regnet tromme. Det beste er jo om man slipper å stå opp, men det måtte jeg i dag. Hadde en avtale kl 8 som jeg måtte opp for å gjøre meg klar til.

Fargene ute i naturen er jo helt fantastiske når det regner, og har regnet. I tillegg blir jo luften så frisk og fin. Etter å ha gjort unna det jeg skulle på morningen, var det rett hjem for å gjøre meg klar til dagens store høydepunkt…..
 

Høydepunktet det er snakk om er Outlander og den første episoden i sesong 3. Jeg og tusenvis av andre fan i Norge og i utlandet har ventet med lengsel på at den nye sesongen skulle starte.

Jeg satte meg godt til rette i godstolen med en stor kopp varm kaffe, og så logget meg inn på Viaplay… Jeg må bruke Chromcast for å se Viaplay og HBO, og i går sørget jeg for at nettbrettet var godt oppladet sånn at jeg var klar til i dag :o))

Forventningene til den nye serien var stor, og jeg ble ikke skuffet på noen måte. I forveien hadde lest på en utenlandsk Outlander-side at det lønnet seg å ha nok papirlommetørkler, og det hadde jeg. For jeg fikk jammen bruk for dem… Første episoden var akkurat så fin som jeg hadde håpet den skulle være, og nå gleder jeg meg noe helt voldsomt til neste episode :o))

Jeg vet det blir mye prat om Outlander, men jeg kan ikke hjelpe for det, hihi!!

#regn #vær #vått #friskt #tvserie #viaplay #outlander #sesong #sesong3 #blodfan #fan #høst #september #mandag #blogg

8 kommentarer
    1. Som du sier blir det jo friskt og frodig av regnet :)) Fint Ã¥ ha noe bra Ã¥ se pÃ¥ nÃ¥r en koser seg i godstolen med en kaffe..høres behagelig ut… <3<3

    2. er dette en serie du kan se når du vil på døgnet ? men er en hekta så står en vel opp tidlig uansett for å få med seg serien .Men uff for et regnvær dere har,håper vi ikke får regnværet her hos oss 🙂

    3. annebe: Jeg pleier jo ikke å sitte foran tv-skjermen så tidlig på formiddagen, men i dag var det jo litt spesielt ;o)) Nå har skydekket sprukket opp her i Oslo, og jeg kan se blå himmel og noen solstråler, herlig :o))

    4. fruensvilje: Ja jeg kan se serien nÃ¥r jeg vil, og kommer nok helt klart Ã¥ se de foregÃ¥ende sesongene igjen mens sesong 3 gÃ¥r. Akkurat nÃ¥ sprekker himmelen opp, og sola skinner… En fin avslutning pÃ¥ ettermiddagen det :o))

    5. SÃ¥ bra du har kost deg…er ikke sÃ¥ mye annet Ã¥ gjøre pÃ¥ en sÃ¥nn regnværsdag…ha en god kveld!

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg har virkelig kost meg, og jeg var på nippet til å sette på episoden igjen, hihi! Nå har det heldigvis blitt fint vær igjen, og jeg krysser fingrene for at det fortsetter ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg