Ikke tegn til høst i blomsterbedet 🍂

Her hvor jeg bor har ikke høsten fått tak enda, men jeg klager ikke. Jeg liker høsten og fargene den har med seg, men det gjør ikke noe at den lar vente litt på seg 🍂

I blomsterbedene rundt blokkene, står fortsatt blomster å busker like fint som det har gjort i hele sommer.

Jeg tok med mobilen da jeg var ute med søppel tidligere i dag, og fikk tatt noen bilder. Som du kan se er både Astilbe og Hagehortensian like fin. Sistnevnte henger fortsatt utover plenen, og ettersom jeg er redd at stilkene skal brekke hvis jeg prøver å rette den opp, har jeg rett og slett latt den være.

Vaktmesteren var ute med gressklipperen, og jeg var litt redd at han skulle kjøre over de nederste blomstene. Heldigvis kjørte han rundt dem, puh 😙

#natur #planter #busker #blomster #høst #astilbe #hortensia #hagehortensia #september #fredag #blogg

16 kommentarer

Siste innlegg