Ny farge og klipp i dag

De to siste ukene har jeg gått og telt dagene til jeg skulle til frisørdamen. Jeg har følt meg som en utvasket skurefille, og vært veldig misfornøyd med håret mitt….

I dag var ventetiden over 😊

Det var også på tide med litt forandringer i hårfargen. Jeg har hatt den sammme, nesten hvite fargen siden før jul å jeg begynte å bli lei. Forrige gang jeg var hos frisørdamen, fant vi ut hvilken farger jeg skulle ha denne gangen.

Jeg har valgt å farge luggen min lilla, og en litt mørkere farge enn hva jeg har hatt på resten av håret. Jeg er veldig fornøyd resultatet 😊

Det er jo like spennende hver gang, for fargen blir jo aldri helt den samme som på fargekartet.

#hår #frisørdamen #klippe #farge #lilla #velvære #høst #september #lørdag #blogg

20 kommentarer

Siste innlegg