Tar det litt med ro…

Jeg hadde håpet at feberen skulle dratt sin kos til i dag, men det har den dessverre ikke gjort. I stedet har den steget noen hakk, og jeg våknet av at jeg frøs så jeg hakket tenner. Dette selv om jeg lå under en tykk og varm dyne + et teppe på toppen. Ikke noe festlig å våkne på den måten…. 

Hadde en avtale med Bestisen på formiddagen, hvor vi skulle dra en tur på Plantasjen for å kjøpe inn noen høstplanter. Det er på tide å pynte opp nede på gravlunden og i balkongkassen. Jeg sendte henne en melding om at jeg ikke orket det i dag, men det kommer en dag i morgen hvor jeg forhåpentlig føler meg i bedre form…..
ill woman in bed with headache
Licensed from: tomwang / yayimages.com

En ting jeg ikke kan droppe er timen min hos UNILAB i dag om et par timer, hvor jeg skal ta røntgen av knærne mine. Må sjekke hvordan ståa er med artrosen min. Med litt febernedsettende innabords kommer jeg meg nok igjennom timen tenker jeg.

#syk #feber #hvile #unilab #røntgen #knær #artrose #blogg

8 kommentarer

Siste innlegg